مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه صبح امروز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) و در جوار مزار آن شهید برگزار شد.در این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خانواده شهید طهرانی‌مقدم و جمعی از مردم حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپ کوتاهی که درگیری یک روحانی در یک روستا با پیرزنی در گیلان را که ظاهراً همسر برادر مرحوم او بود که اختلاف ملکی بر سر ارث موروثی هم بینشان پیش آمده بود نشان می‌داد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
اظهارات جنجالی ستاره تنیس دنیا نگرانی‌ها بابت تنش سیاسی بین صربستان و کوزوو را افزایش داد.
اعلام عدم افزایش نرخ بلیت موزه ها، گلایه های مدیرتئاترشهر، عدم همکاری ایرلاین ایرانی برای پرواز کنیا،تفاهم بوم گردیها و صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار شد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم نباید مسائل و حاشیه‌های بیرون زمین باشد، گفت: با وجود شکست بازهم چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است.
رییس‌جمهوری که به خاطر شورش ملت کشور خود علیه فساد و سوء مدیریتش از کشور متواری شد، چه اثرگذاری دارد؟ میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبر‌های سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟ آیا چنین همایش‌هایی ما را از مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای دور خواهد ساخت؟
با وجود صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مس شهر بابک، این تیم درگیر برخی حواشی عجیب شده است.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
سفر معاون نخست ‌وزیر چین به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی با موضع جدید چین در قبال سه جزیره خلیج فارس ندارد.
جلسه رای اعتماد به مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس برگزار شد. بذرپاش با ۱۸۷ رای موافق، ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای ماخوذه به عنوان وزیر جدید راه و شهرسازی انتخاب شد.
جلسه رای اعتماد به مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس برگزار شد. بذرپاش با ۱۸۷ رای موافق، ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای ماخوذه به عنوان وزیر جدید راه و شهرسازی انتخاب شد.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
بلافاصله پس از تکذیب مسئولان این نهاد، هنوز معلوم نیست این داده‌های اطلاعاتی با چه انگیزه‌ای تهیه و مخاطبان آن چه کسانی بوده‌اند؟
در این فیلم روایتی از حاشیه‌های دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای قم با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
وزارت ورزش: مردانی بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز پیش از شروع رسمی دیدار در محل ملاقات حضور داشت.
روایت یک خبرنگار از حاشیه های دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال که قرار است به پرسپولیس بپیوندد به شدت هواداران را ناراحت کرده و طرفداران استقلال علیه او شعار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ