رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: ادعاهای مطرح شده در پرونده متهمان شهادت شهید روح الله عجمیان بررسی خواهد شد، اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر صحت آنها وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
وزارت راه‌ و شهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است را تکذیب کرد.
عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی مرندی واکنش نشان داده‌است.
ذبیح پور با گلایه از حکم ضعیف دادگاه در پرونده اول سپیده قلیان گفت: به نظر می‌رسد محکومیت ضعیفی که در شکایت اول برای ایشان صادر شده بود باعث شد که دوباره جسارت پیدا کند و ادعا‌های کذب و داستان سرایی‌های عجیبی را مجدد علیه بنده مطرح کند بدون اینکه متوجه عواقب آن باشد.
فدراسیون فوتبال به ادعاهای کذب مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دادگستری استان البرز توضیحاتی درخصوص برخی ادعاهای مطرح شده در رابطه با پرونده شهید روح‌الله عجمیان ارائه کرد.
وزارت امورخارجه با رد برخی ادعاهای مطرح شده درباره تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان در تهران، آنرا امری داخلی (مربوط به افغانستان) دانست و تاکید کرد که به هیچ عنوان به موضوع مزبور ورود نکرده است.
روابط عمومی وزارت امورخارجه در اطلاعیه‌ای با رد برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان تاکید کرد: موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، امری داخلی است.
برخلاف ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، باشگاه ذوب‌آهن هیچ مذاکره‌ای با کاوه رضایی نداشته است.
کاسیو اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده از سوی جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، درباره این شرکت دروغ بوده است.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعاهای مطرح شده اش مستندی و سندی ارائه نکرد ساعتی پیش به دستور مقام قضایی بازداشت شد.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به ادعاهای مطرح شده پیرامون نگهداری مواد غذایی فاسد در سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد.
دادستان شهریار با اشاره به ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را مسمومیت گزارش کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ادعاهای مطرح شده از سوی باشگاه منچسترسیتی درباره اظهاراتش پیش از بازی با این تیم را رد کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ارسال تسلیحات از جمله پهپادهای نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران جهت استفاده در جنگ اوکراین، این ادعاها را فاقد صحت دانست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پژمانفر اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده در مورد اموال «زاهدی وفا» در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شده و هیچ کدام از آنها صحت ندارد.
کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد ادعاهای مطرح شده توسط گوگل علیه شرکت سونوس را بررسی خواهد کرد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی ادعاهای جدیدی درباره سطح اورانیوم غنی شده ایران مطرح کرده است.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برخی ادعاهای مطرح شده مبنی بر حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با رد برخی ادعا‌های مطرح شده درباره برخی از متهمان پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو گفت: برخلاف ادعا‌های مطرح شده، متهم ردیف اول این پرونده کارمند یک شرکت خصوصی بوده و در کنار آن مداحی هم می‌کرده و ارتباطی با مداحان مطرح یا نهاد‌های رسمی کشور نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ