سفیان امرابط پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال، در یک گفت‌وگوی کوتاه، درباره صعود تاریخی تیم ملی مراکش صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
تیم فوتبال نوجوانان ژاپن با شکست استرالیا، ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را کسب کرد.
اعضای کادر فنی تیم ملی دو بازی نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال – نساجی و هوادار – پرسپولس را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
مسابقه دو تیم هوادار تهران - پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید دستگردی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
استفانو پیولی، حضور در نیمه نهایی چمیپونزلیگ را یک دستاورد برای تیمش می داند اما از نرسیدن به فینال هم ناراحت است.
رم در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا با یک گل برابر لورکوزن به برتری رسید.
فهرست بایر لورکوزن برای دیدار مقابل رم با حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شد.
فهرست بایر لورکوزن برای دیدار مقابل رم با حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شد.
برنامه نیمه نهایی جام حذفی با حضور استقلال و پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
هوادار تهران بلافاصله پس از رسیدن به اهواز در محوطه هتل پارس اهواز مشغول تمرین شد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در حضور کوتاه مدت مقابل حریف بلژیکی تلاش زیادی برای گلزنی داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، درباره مسیر دشوار شاگردانش برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
غلامرضا ثابت ایمانی می‌گوید پیکان مقابل مدعیان عملکرد بهتری داشته و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس انگیزه آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.
تنیسورهای حاضر در تور جهانی کیش رقابت خود را برای حضور مرحله نیمه نهایی این مسابقات آغاز کردند.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
خوان لاپورتا و تمام مدیران باشگاه بارسلونا همراه با کاروان تیم در ریاض عربستان حضور دارند و صبح امروز به بازی پادل مشغول شدند.
وب سایت فوتی رنکینگ اقدام به شبیه سازی سه سطح از رقابت های لیگ قهرمانان کرده که نتایج جالبی را در پی داشته است.
هرویه میلیچ و دراگان اسکوچیچ با حضور در ورزشگاه لوسیل نظاره‌گر دیدار کرواسی و آرژانتین هستند.
رکورددار حضور در لیگ برتر کشتی می‌گوید قرار نبوده در مبارزه نیمه‌نهایی روی تشک برود و با پیک موتوری خودش را به سالن رسانده است.
تیم ملی واترپلو ایران با پیروزی برابر هنگ کنگ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کرد و در آستانه کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران در یک بازی نزدیک مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر بحرین میزبان رقابت های قهرمانی آسیا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ