گرگان- وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر آموزش در مدارس بر پایه مفاهیم بلند قرآنی انجام شود قطعاً نظام آموزشی ما سرآمد نظام آموزشی در جهان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: شهدا الگوی خوبی برای نسل جوان هستند و باتوجه به شرایط جامعه رسالتی که آموزش و پرورش دارد؛ هویت پیدا کردن این آموزه ها در نسل جوان است.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
مدیر ارشد اجرایی سازنده چت جی پی تی اعلام کرد از این پس از داده های API مشتریان برای آموزش های مدل هوش مصنوعی زبانی خود استفاده نمی کند. زیرا مشتریان از این روند ناراضی بوده اند.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش وقوع انقلاب اسلامی را نتیجه اشاعه معارف قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در ایران دانست و گفت: بالا بردن بصیرت، ابزاری قدرتمند در برابر جنگ نرم دشمن است.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
رییس جمهور به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روز جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی روز مبارکی است و روزی که مردم اراده کردند دین بر زندگی آنها حاکم باشد و محور تمام ارتباطات دین و آموزه های دینی باشد.
اگر همه این آموزه های فیفا را نادیده بگیریم ما اینجا با یک تماس خفیف روبرو هستیم و این نمی تواند دلیل سقوط مهاجم بر روی زمین باشد
اژه ای با اشاره به اقتدار و قدرت و بازدارندگی و ابهتی که جمهوری اسلامی اسران در دنیا پیدا کرده است، اظهار کرد: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است؛ همان‌ها که به صورت جامع به آموزه‌های قرآنی و دینی عمل کرده و می‌کنند؛ با همین رویکرد و نگرش است که مردم ما از ابتدای انقلاب بدون توجه به عده و عدّه‌ی قدرت‌های شیطانی، در برابر آن‌ها ایستادند و آن‌ها را به عقب راندند.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جشن تکلیف دانش آموزان دختر از 19 تا 25 دی ماه در استان های مختلف کشور برگزار می شود، جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر از آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات لازمه رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آموزواره فصلی حرکت را یک فعالیت آموزشی، تمرینی و مروری برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی دانست.
گرگان- وزیر آموزش و پرورش از غرفه های بیست و هفتمین کنگره سراسری دانش آموزی دخترانه قرآن کریم در گرگان بازدید و با تعدادی از دانش آموزان حاضر در این رقابت ها به گفتگو پرداخت.
کتاب «ورزش و تربیت بدنی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر حجت الاسلام محمد سحرخوان در ۷۵ صفحه روانه بازار نشر شد.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: محتوای متنی و رسانه‌ای در رمزینه های کتب درسی بارگذاری خواهند شد.
مشهد ـ مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به همت پژوهشکده علوم اسلامی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی‌ نشست علمی«آموزه‌های مشترک فریقین در قرآن» برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.
دبیر قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در تربیت فناورانه گفت: اولین بخش دوره های آموزش هوش مصنوعی، دوره توانمندسازی ۶۰ ساعته پروژه محور تربیت مربی کشوری سواد فناورانه و برنامه نویسی است.
برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی شده و از زیرساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود. در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه، نکات قابل توجهی وجود دارد که در زیر نمونه‌ای از آن را می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ