دو هافبک سرخپوشان برخلاف ابتدای فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی کسب نکرده‌اند و امیدوارند ذهن یحیی را تغییر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تلاش دو تیم در نیمه اول علیرغم موقعیت‌هایی که داشتند با تساوی بدون گل همراه شده است.
بازی تراکتور و پرسپولیس با حواشی جذاب از ورزشگاه یادگار امام و سطح شهر تبریز همراه است.
مدافع تیم ملی گرجستان همچنان روی نیمکت این تیم در دومین بازی لیگ برتر حضور خواهد داشت تا شاهد دوئل غیرمستقیم مدافعان برای حضور ثابت در تیم ملی ایران باشد.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
تصویر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در پوستر اولین بازی دوستانه پاری سن ژرمن در اردوی پیش فصل به چشم نمی‌خورد.
در شرایطی که جنگ باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان اوج گرفته است، سرپرست استقلال سازمان لیگ را به «رنگی بودن» متهم کرد!
عملکرد علیرضا بیرانوند و محسن فروزان سنگربانان گل‌گهر و پرسپولیس تاثیر بسیار زیادی در نتیجه بازی دو تیم خواهد داشت. به ویژه اگر کار به ضربات پنالتی بکشد.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
منچسترسیتی و نیوکاسل بعد از دو نتیجه متفاوت در دو جام امروز عصر در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
مهمترین بازی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور امروز بین پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود. دیداری که در پایان به حذف یک مدعی منجر خواهد شد.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
پرسپولیس در شرایطی از برگزاری دیدار سپاهان و زنیت شکایت می‌کند که بازخوانی تاریخ شرایطی مشابه را برای دیدار پرسپولیس با بایرن مونیخ نشان می‌دهد.
یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
پس از سوت پایان بازی فولاد و پرسپولیس، جواد نکونام بابت پیروزی تیمش سر از پا نمی شناخت.
در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم گیتی پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می‌روند.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب فاینورد و امیدواری برای درخشش مجدد او در مقابل اشتورم گراتس
دو تیم فولاد سیرجان و پیکان تهران فردا در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آمریکایی نوشت که ارتش روسیه هم اکنون به طور گسترده از پهپادهای انتحاری ایرانی به ویژه شاهد ۱۳۶ در عملیات‌های نظامی هر روزه خود استفاده می‌کند.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
تنش و چالش، بخشی لاینفک از رقابت‌های ورزشی است که گاهی در کنار آن به وجود می‌آید، اما نباید دیوانه‌وار آن را به سمت جنگ داخلی و مسایل قومیتی و دشمنی پیش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ