کریستوف گالتیه در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری نیس، بازیکنان مسلمان تیمش را تهدید می کرد و آنها اجازه روزه گرفتن نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
فیلیپه پیات، رییس اتحادیه بازیکنان فرانسه، به ناصر الخلیفی درباره رفتارش با کیلیان امباپه هشدار داد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، توضیحاتی را درباره مکالماتی که با بازیکنان تیم جدیدش داشت ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید به اجرای قانون جدید نقل و انتقالات و سقف بودجه باشگاه‌ها دارد.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
سرمربی نساجی می‌گوید دیدار با پرسپولیس با دیدار این تیم مقابل هوادار تفاوتی ندارد.
بازیکنان پیکان با وجود بیانیه تهدید آمیز مدیران باشگاه بازهم حاضر به تمرین نشدند.
پیکان بازیکنان اعتصابی را تهدید به کمیته اخلاق کرد!
بازیکنان لیدز از هواداران این تیم عذرخواهی کردند که دیشب قبل از شروع دیدارشان مقابل بورنموث به تشویق‌های آنها بی‌اعتنایی کردند.
در حالی که رقابت‌های ملی بعد از جام جهانی از سر گرفته شد، ۱۰ گلزن برتر جهان از بازیکنان فعلی را بررسی می‌کنیم.
تهدید بازیکنان در رختکن توسط بوقچی قلدر
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
زمانی که ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران جام قهرمانی را هم به دست آوردند، خوشحالی نکرده و جام را بالای سر بردند. رخ‌دادن آن اتفاقات به کنار، بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال هم اندکی بعد از کسب جام قهرمانی در همین رقابت‌ها به حواشی این رویداد دامن زد. در بیانیه‌ای که فدراسیون روی خروجی سایتش گذاشت، به‌وضوح بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تهدید به برخورد شدند.
با نزدیک‌شدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲، زنگ خطر تهدید علیه بازیکنان و خانواده‌های آنان در قطر به صدا درآمده تا آنجا که خانواده بازیکنان آرژانتین مجبور به ترک و تعویض هتل شدند.
گرانیت ژاکا، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌‌گوید به هم تیمی‌های برزیلی‌اش در آرسنال درباره این بازی هشدار داده است.
بازیکنان خیلی از تیم‌ها قصد داشتند تا بازوبند ویژه‌ای علیه تبعیض ببندند، اما فیفا آنها را تهدید به دریافت کارت زرد کرد.
تیم‌ملی فوتبال ایران با صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، تاریخ‌سازی کرد، اما پس از این صعود تاریخی، پاداش‌ها پرداخت نشد تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب با وعده و وعید مدیران فدراسیون فوتبال شکسته شد، اما در نهایت یک بازیکن، آن هم با تهدید موفق به گرفتن این پاداش شد؛ آن بازیکن کسی نبود جز ناصر حجازی!
اخباری مبنی بر محرومیت احتمالی بازیکنان استقلال در دیدار برابر پرسپولیس منتشر شده است. ادعایی که نیاز به بررسی دارد.
نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اعلام کردند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قرارداد‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود آن‌ها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد!
با این که معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حتی اگر سه بر صفر هم بازنده شویم بازیکنان نیمه دوم به زمین نخواهند آمد، اما این تهدید «توخالی» بود و آبی ها سرموقع به زمین برگشتند.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.
مشخص شد که رونالدو در طول دوره مورد بررسی بیشترین تهدید آنلاین را داشته است. در مجموع، ۱۲۵۲۰ پیام توهین آمیز از ۱۳ آگوست ۲۰۲۱ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ ارسال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ