مهدی طارمی هم عنوان بهترین مهاجم و هم بهترین بازیکن ماه سپتامبر فوتبال پرتغال را تصاحب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه فوتبال اروپا لیست سه نفره نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال قاره سبز منتشر کرد.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
حسن یزدانی با 4 طلا، 2 نقره و یک برنز که یک طلا و یک نقره آن المپیکی است، عنوان دومین کشتی گیر برتر تاریخ کشورمان را در اختیار دارد
عبدالله المعیوف، سنگربان الهلال توانست عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم را کسب کند.
یاسین بونو مدعی جدی کسب عنوان برترین بازیکن سال قاره آفریقا است‌.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو علاوه بر کسب عنوان آقای گلی این فصل از مسابقات لیگ پرتغال، به عنوان بهترین بازیکن این رقابتها هم انتخاب شد.
ارلینگ هالند، مهاحم نروژی منچسترسیتی، از سوی انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس، عنوان بهترین بازیکن سال را بالاتر از دو بازیکن آرسنال کسب کرد.
کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه برترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.
مهدی طارمی در شب پیروزی پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت با بنفیکا زنده بماند.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران درحالی عنوان قهرمانی در مسابقات کافا 2023 را کسب کرد که فرشته کریمی و سارا شیربیگی نیز به عنوان برترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات انتخاب شدند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت و او را مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن جام دانست.
لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی 2022 بود و با کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین به کار خود در این رقابت ها پایان داد. برای مسی 12 رکورد در جام جهانی به ثبت رسید.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته با لهستان از جام جهانی خداحافظی کرد و به زمره بازیکنانی پیوست که با وجود کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا، دست‌شان از فتح جام جهانی کوتاه مانده است.
در پایان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا ملی‌پوش ایرانی عنوان بهترین بازیکن گوش چپ را کسب کرد.
در پایان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا ملی‌پوش ایرانی عنوان بهترین بازیکن گوش چپ را کسب کرد.
کیلیان امباپه در هر دو بازی اخیر فرانسه در جام جهانی عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد ولی بر خلاف قوانین حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد. این برای او و فرانسه تبعاتی خواهد داشت.
دختر هندبالیست ایران برای دومین بار عنوان برترین بازیکن را در قهرمانی آسیا کسب کرد.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان اروپا اعلام شد که در بین ۴ بازیکن مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی باشگاه پورتو در کنار لیونل مسی قرار گرفته است.
گاوی، هافبک 18 ساله بارسلونا، عنوان پسر طلایی سال 2022 فوتبال اروپا را از آن خود کرد. او هفته قبل عنوان بهترین بازیکن جوان فصل فرانس فوتبال(جایزه کوپا) را نیز کسب کرده بود.
پس از کسب عنوان برترین مهاجم، حالا مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر پرتغال نیز انتخاب شد.
سایت «گل پوینت» لحظاتی پیش با آمار نشان داد که چطور ستاره سابق پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر پرتغال را کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ