عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: الان به نظر من وقت دلجویی، همگرایی و وحدت است و ما باید زمینه چالش و اختلاف را حل کرده و این آتشی که در خانه ما افتاده را خاموش کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شد.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت مجلس بر بازار و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تعداد نمایندگانی که تاکنون درخواست شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه مجلس را داشتند، ۹۷ نفر است و این درخواست همچنان در حال امضاست.
علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارسال تعدادی از نامه نماینده به هیئت رئیسه مجلس درباره شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه خبر داد.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی فوری رئیس مجلس به ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر دریافت۷۰ خودروی شاسی بلند توسط برخی نمایندگان شد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور شد.
۴۵ نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم مدیریت بازار ارز و سکه و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی کشور تاکید کردند.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم کنترل افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تاکید کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئی از مجلس به قم برای پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئت ویژه ای به قم برای بررسی و یافتن ادله مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم شد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه منافع و امنیت ملی کشور، شدند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستائیان شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستاییان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ