رئیس‌جمهور گفت: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تحولات دفاعی در جهان حاکی از برترساز بودن توان موشکی و توان پهپادی در میدان است، گفت:‌ یکی از اولویت‌های وزارت دفاع، ارتقاء توان موشکی است.
فرمانده کل ارتش در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: ارتش توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه‌ای خود را برای رفع تهدیدات به کار خواهد بست.
ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب الله لبنان و بحران مالی رژیم صهیونیستی و مشکلات پیش روی تصویب بودجه سال جاری مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
آقای اردوغان برای ما یک تهدید بزرگ و درعین‌حال یک فرصت بزرگ است؛ چراکه در دوران تحریم‌ها ایستادگی کرد. اما کمال قلیچدار اوغلو اهل ریسک نیست و فرصت ها و تهدیداتش برای ایران کم است.
نشست تخصصی «بررسی و تحلیل تحولات منطقه قفقاز» با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی ایران، با توجه به تحولات صورت گرفته در منطقه قفقاز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: ایران برای احقاق حقوق مردم در حوزه هسته‌ای آنچه را که صلاح است، انجام می‌دهد و از هیچ فرد و کشوری کسب اجازه نمی‌کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در خصوص لزوم حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات از سوی ایران و دیگر نقاط به گفتگو پرداختند.
آیخان حاجی زاده همچنین با طرح اتهامات دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که اخیرا تهدیدات و تحریکاتی از خاک ایران علیه جمهوری آذربایجان انجام شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
"کمال خرازی" وزیر پیشین خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که برقراری رابطه میان تهران – ریاض برای دو کشور و منطقه مفید است، اظهار داشت: هنر جمهوری اسلامی ایران این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: وضعیت منطقه ایجاب می‌کند ایران و عراق با همکاری یکدیگر امنیت منطقه را تأمین کنند زیرا دو کشور با تهدیدات مشترکی مواجه هستند.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با نگاه به آینده، تهدیدات را به‌خوبی رصد می‌کند و برای انجام مأموریت‌های خود صد درصد آماده است.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: مواضع و تهدیدات علی‌اف بیش از آنکه بر قدرت خودش متکی باشد، برگرفته از فشارهای ترکیه و آمریکا علیه ایران با هدف ایجاد شکاف بین ایران و آذربایجان است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت نرم مزیت نسبی و عامل حقیقی پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است.
کاخ سفید اعلام کرده که جو بایدن درباره تهدیدات ایران و راه حل دو کشوری فلسطین با همتای خود در تل آویو به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ