بازیکنان تیم ملی در بازی تدارکاتی مقابل تونس و نیکاراگوئه از البسه جدید استفاده می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
پرسپولیس امروز در بازی هفته دوم با توجه به رنگ البسه تیم میزبان، از کیت خارج از خانه خود به رنگ سفید و با طراحی متفاوت استفاده خواهد کرد.
مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
برند مشهور ایتالیایی تولیدکننده البسه ناپولی برای فصل آینده خواهد بود.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
اینتر میامی از پیراهن جدید خود که قبل از شروع بازی ها استفاده خواهد شد رونمایی کرد، پیراهنی که البته مورد استقبال قرار نگرفت.
شعار‌های هواداران عراقی علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه دنیای آینده در حوزه هوایی حرف‌های دیگری را هم برای گفتن دارد، تاکید کرد: در حوزه هواپیمای الکتریکی چند نمونه کار را آغاز کردیم و ظرف سال آینده آزمایش یک یا دو نمونه را آغاز می‌کنیم. البته پهپاد‌های الکتریکی ما به بلوغ کامل رسیده‌اند، ولی هواپیما‌های با سرنشین الکتریکی به برنامه‌های توسعه‌ای نیاز دارند.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
مدیرعامل گوگل از هوش مصنوعی جدیدی به نام Bard رونمایی کرده که البته هنوز اخبار جدیدی از کارایی آن منتشر نشده، اما از صحبت‌های «سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل می‌توان تحلیل‌هایی در این باره داشت. به گفته پیچای، Bard یک سرویس هوش مصنوعی آزمایشی مکالمه‌محور است که می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد و در گفتگو‌ها شرکت کند. این ابزار امروز در اختیار شمار محدودی از کاربران مورد اعتماد گوگل برای آزمایش قرار می‌گیرد و در هفته‌های آینده به‌طور عمومی منتشر می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
در این دوره تعدادی کارگاه برگزار شد که البته وزن چندانی نداشت و در عین حال کیفیت جشنواره نیز در سطح قابل قبولی نبود و به نوعی این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های پیشین یک عقبگرد محسوب می‌شد.
در آستانه رونمایی از البسه تیم ملی ایران برای جام‌جهانی قطر، به کیت‌های تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام‌جهانی نگاهی انداخته‌ایم.
برند مورد استفاده بازیکنان در جام جهانی مشخص شده و فدراسیون در انتظار رونمایی از پیراهن تیم ملی است.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
باشگاه تراکتور به شکلی متفاوت از البسه دوم خود رونمایی کرده است.
هر دو فیلمساز در زمره فیلم اولی‌ها هستند و البته ارسلان امیری به واسطه تجاربش در همکاری با آیدا پناهنده دورنمای بهتری را پیش رو دارد اما هیچ یک از این دو اثر کنجکاوی منتقدین را به شکل گسترده در پی نداشته است.
البته هنوز فراخوان و آیین نامه چهلمین جشنواره فیلم فجر مشخص نیست و نمی‌توان داوری دقیق نسبت به محتوای آن داشت... هنوز از فراخوان و آیین نامه جدید این رویداد رونمایی نشده و به همین دلیل نمی‌توان ارزیابی دقیقی درباره اینکه جشنواره فجر چهلم با چه کیفیتی برپا خواهد شد، داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ