رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۵ متهم شناسایی شده از بلاگر‌های معروف فضای مجازی به نام‌های پیمان، محمد، پویان، رضا و امیرحسین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکلی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد و گفت: در بازدید از مخفیگاه این افراد سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از دستگیری پنج عامل قمه کشی و ایجاد وحشت در جنوب تهران دستگیر شدند.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
سخنگوی پلیس، از دستگیری ۵ نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در استان فارس خبر داد.
بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
میر احمدی گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
مشهد _ جانشین هنگ مرزی تایباد گفت: ۵ قاچاقچی افغانستانی با ۲۹۰ بسته مخدر صنعتی بلعیده شده در تایباد دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سه عملیات ویژه در شهرهای میامی، شاهرود و سرخه خبر داد و گفت: طی این ماموریت‌ها پنج نفر دستگیر شدند.
میرسلیم گفت: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.
پلیس تهران اعلام کرد: اعضا باند ۵ نفره که با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش نازی‌آباد را به مخاطره انداخته بودند با همراهی شهروندان شناسایی و دستگیر شدند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
این بیانیه می‌افزاید؛ پس از تلاش معترضان برای عبور از خطوط پلیس و پرتاب راکت به سمت ماموران، افسران بیشتری در محل حاضر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ