نمایندگان مجلس مصوب کردند که احکام و جداول لایحه بودجه سالانه کشور جداگانه بررسی شود که براساس آن دولت نیز مکلف به ارائه بخش اول لایحه بودجه حداکثر تا ۱۵ آبان ماه هر سال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در مرحله «پیش ثبت‌نام» صرفاً شرایط شکلی و عینی برای داوطلبی مجلس توسط نهادهای ذی‌ربط بررسی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات صنعت خودروسازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.
در حالیکه وضعیت آشفته بازار خودرو بر کسی پوشیده نیست اما برخی اظهارات غیرکارشناسی در مناظرات تلویزیونی، تنها به بدتر شدن وضعیت موجود و انتخاب راه‌حل‌های اشتباه می‌انجامد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور در حال برگزاری است.
بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور پس از ۱۰ روز در مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید.
جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز از لحظاتی قبل آغاز شد.
دقایقی پیش جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی علت نوسانات و افزایش قیمت ارز آغاز شد.
مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیرعلنی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را بررسی کرد.
دقایقی پیش جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت آغاز شد.
دو طرح ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در دستور کار کمیسیون مذکور مجلس قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از آنجایی که مصوبه مجلس برای بررسی جداگانه احکام و جداول لایحه بودجه هنوز به قانون تبدیل نشده، تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ یک مرحله‌ای خواهد بود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت به ویژه مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌آیند تا پاسخگوی علت افزایش نرخ ارز باشند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه گزارشی در کمیسیون اقتصادی در مورد عملکرد بانکها در حوزه پرداخت تسهیلات به بخش تولید و قرائت آن در صحن مجلس خبر داد.
کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست آقای باهنر، نایب رئیس این کمیسیون، تشکیل جلسه داد.
موضوع بازگشت دوباره طرح صیانت به مجلس آن هم در روز‌هایی که وزیر ارتباطات و بسیاری از نمایندگان مجلس درباره مدیریت و نظارت بیشتر بر فضای مجازی تاکید می‌کنند؛ نشان از اراده دولت و مجلس برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر اینترنت و فضای مجازی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مربوط به شهرداری‌ها دارای ۲۶۰ ماده است اما هنوز هم این مواد دارای مشکلاتی است که به دنبال رفع آن هستیم و بررسی آن به زودی در مجلس آغاز می شود.
محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به بررسی عوامل ریزش ساختمان متروپل در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پرداخت.
مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری - صنعتی گیلان (انزلی) اعاده شده از شورای نگهبان در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع بررسی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص فروریزش ساختمان متروپل آبادان در جلسات علنی هفته جاری می پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.
هادی چوبان به آبروریزی سجاد غریبی واکنش نشان داد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اگر ما شفافیت را به آن صورت اولیه که مطرح شده بود بررسی و تصویب می‌کردیم، شک نکنید از چند ماه بعد نخبگان و مطالبه‌گران بحث شفافیت در دولت، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها را مطرح می کردند و اگر می‌خواستیم به هرکدام جداگانه بپردازیم وقت زیادی از مجلس گرفته می‌شد، وظیفه ما این بود که شفافیت را جامع ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ