استقبال استقلال از دیدار با نساجی مازندران را در ادامه ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
حجت کریمی در میان اعتراض عجیب هواداران باشگاه را ترک کرد
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
مدافع باشگاه استقلال همچنان بابت خوشحالی جنجالی علیرضا بیرانوند شاکی است.
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
باشگاه استقلال با قرار دادن یک ویدیو از برخورد آرش رضاوند با مدافع پارس مدعی گم شدن یک پنالتی دیگر این تیم در بازی حذفی شد.
باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی با انتشار کلیپی برای استقلال خط و نشان کشید.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
باشگاه مس کرمان با انتشار ویدیویی مدعی شد که سرمربی استقلال در جریان بازی به مربی این تیم لگد زده است.
باشگاه مس کرمان با ارائه تصاویر و ویدئوهایی به جنجال‌های بازی با استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از سرمربی حریف شکایت می‌کند.
باشگاه النصر پیراهن شماره ۷ این تیم را برای «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی طراحی و آماده کرده است
علی فتح‌الله‌زاده که دوباره به صندلی ریاست باشگاه استقلال برگشته است، در برنامه شب های فوتبالی وعده خرید لیونل مسی برای باشگاه استقلال را داد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
باشگاه گل گهر با انتشار متن زیر اعضای تیم استقلال را شروع کننده حواشی و اتفاقات بازی هفته هفتم دانست
صفحه رسمی باشگاه استقلال تولد خسرو حیدری، پیشکسوت با اخلاق آبی‌ها را اینگونه تبریک گفت.
در تصاویر تلویزیون و دوربین باشگاه، کاملا مشخص است که کمک داور با وجود نزدیکی و اشراف به صحنه، پرچم خود را به نشانه خطا بلند نمی‌کند و به علامت گل، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند
استقبال باشگاه استقلال از حضور دوباره‌ی هواداران در ورزشگاه را ببینید.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
باشگاه استقلال فیلمی از عذرخواهی ساپینتو از نیرو‌های هلال احمر در بین دو نیمه دیدار با ملوان منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ