کانر مک گریگور بوکسور شناخته شده و قهرمان رشته MMA ، طی توییتی به خرید سهام باشگاه لیورپول علاقه نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز غیبت احتمالی دو چهره سرشناس، قضاوت دیدارهای مهم هفته پایانی لیگ برتر به اسامی مشهور داوری فوتبال ایران رسیده است.
علی اصغر حسن‌زاده، ستاره سرشناس فوتسال آسیا، به مس سونگون ورزقان پیوست.
هادی چوپان عکسی از خودش در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران منتشر کرد.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر رقابت در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی داغ است.
قهرمان سرشناس پرش ارتفاع جهان در سن ۷۶ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری لنفوم در گذشت.
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
برگزاری چند مسابقه دوستانه با جایزه دلاری بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان در قرقیزستان به بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا موکول شد.
کانر مک گرگور، بوکسور شناخته شده و قهرمان رشته MMA ، طی توییتی به خرید سهام باشگاه لیورپول علاقه نشان داده است.
کانر مک گرگور، بوکسور شناخته شده و قهرمان رشته MMA ، طی توییتی به خرید سهام باشگاه لیورپول علاقه نشان داده است.
ملی پوشان ایران که همگی جزو قهرمان های سرشناس وزن خود هستند، به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلیس در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.
ماه گذشته امیرمحمد یزدانی در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در بلگراد در همان مرحله نخست به حریفی از اسرائیل خورد و از مسابقات انصراف داد. حالا نخودی در کشتی امیدهای جهان با این اتفاق روبرو شده است
کاپیتان سرشناس تیم ملی فوتسال ایران برای کسب قهرمانی این دوره جام ملت های آسیا، انگیزه های خاصی دارد.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
بهرحال این دو کشتی‌گیر سرشناس امروز به یکدیگر برخورد نمی‌کنند. برای تماشای مصاف دیدنی این دو قهرمان سرشناس باید تا فردا شی صبر کنید
تایسون فیوری، قهرمان انگلیسی، تصمیم گرفت در روز تولد 34 سالگی‌اش رسما بازنشستگی‌اش از دنیای ورزش حرفه‌ای بوکس را اعلام کند.
قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک فاش کرد که پیشنهاد بازی در فیلم جدید ستاره سرشناس هالیوود را داشته اما آن را رد کرده است.
تداوم «گرما» طی امروز و فردا
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
حسن رنگرز ستاره سابق کشتی ایران در این سانحه رانندگی آسیلی ندید و اما اتومبیل حامل او خسارت سنگینی دید.
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ