مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال با تجمع تعدادی از مالباختگان یک شرکت منتسب به عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همراه بود که خواستار برکناری وی از سوی وزیر ورزش بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
سامان اسکندری کمک مربی بدنساز جدید پرسپولیس است که جای تشکری‌نیا را گرفته است.
پرویز مظلومی و محمد مومنی، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بودند که در جلسه اخیر مجمع عمومی باشگاه استقلال از این جمع کنار گذاشته شدند و جای خود را به نفرات جدید دادند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها خبر داد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی با روی آوردن به مسابقات رده سنی بزرگسالان برای ما هم جای سئوال است.
عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که بیانیه صادره از سوی نشست سران کشورهای عربی در جده، منعکس کننده واقعیت نیست و کشورهای متجاوز به یمن، خواهان صلح در این کشور نیستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۹۸ درصد پولی که از شهروندان برای پارکینگ سازی دریافت شده است جایی دیگر خرج شده و اوراق مشارکتی که بابت توسعه مترو هزینه شده در جایی دیگر خرج شده است.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت به جای کالابرگ الکترونیکی، یارانه نقدی پرداخت کرد که ارزش آن در طول ماه‌های گذشته کاهش یافته و در نتیجه قدرت خرید مردم در طول این مدت به شدت کاهش پیدا کرد.
غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح گفت: بنده مطلقا صحبتی درباره جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح نشنیده‌ام و فکر می‌کنم این موضوع خلاف واقعیت است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در انتخاب برترین‌های مراسم د بست به جای سرمربی تیم ملی رای داد.
محسن رهامی، عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران، به جماران گفت: وقتی کسی در تظاهرات شرکت می‌کند و مثلا سطلی را آتش می‌زند یا به بانک حمله می‌کند، بعضی از دادگاه‌ها این افراد را به جای استناد به ماده ۶۱۸ و «اخلال در نظم و امنیت» یا «تخریب اموال»، که زندان تعزیری محدود دارد، به حوزه محاربه می‌برند و برای چنین کسی حکم اعدام می‌دهند. این نشان می‌دهد که چه اندازه هم قوانین جاری کشور و هم دستگاه قضایی ما امنیت محور هستند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به مطرح شدن نام رضا عنایتی و ساکت الهامی برای سرمربیگری به جای ریکاردو ساپینتو در این تیم واکنش نشان داد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه که استاد تمام فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای تحول و ارتقای علوم انسانی این شورا است،
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضع چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی فریب خورده است که سعی کردند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، جای تاسف دارد.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
با تصویب هیئت وزیران، وزیر امور اقتصادی و دارایی، به جای مجید دوستعلی به عنوان عضو شورای عالی کار تعیین شد.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
پیشکسوت استقلال اینبار انتقاد خود را متوجه عضو هیات مدیره و بازیکن اسبق این تیم کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها به جای آنکه درباره ایران اظهار فضل کنند، بهتر است یک بار دیگر فیلم گریه سربازان خود را ببینند.
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با وجود دخالت برخی از سلبریتی‌ها در آشوب ایجاد شده، آنان مانند گذشته به راحتی کنار کشیده و بسیاری از اتفاقات را گردن نگرفتند که در مجموع به کشور و انقلاب اسلامی آسیب وارد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت به جای فضاسازی درباره تشکیل وزارت بازرگانی بهتر است به اقدامات لازم در حوزه تنظیم و کنترل بازار در این حوزه بپردازد.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی مشکلات را برطرف نمیکند، گفت: اصلی‌ترین راهکار رونق تولید و جلوگیری از تلاطمات قیمتی وحدت مدیریتی در تولید و توزیع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ