ژوزه مورینیو درحالی تولد شصت سالگی‌اش را به عنوان سرمربی رم جشن می‌گیرد که در حال حاضر فقط به یک چیز فکر می‌کند: صعود به لیگ قهرمانان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اهداف پنج گانه پیش‌بینی شده برای این تیم گفت: کسب سهمیه پارالمپیک آخرین هدف است اما نیاز به تمهیدات ویژه‌تری داریم.
دادستان آلمان از یورش پلیس به ۱۵ ساختمان مسکونی با هدف انجام تحقیقات درباره فعالیت یک گروه فعال محیط زیست به نام «آخرین نسل» خبر داد.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری حاکی از آن است که ۴ استان در صدر پوشش قرار دارند و برای رسیدن به هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۴، باید در سال جاری حداقل به پوشش ۱۰ میلیون خانواری رسید.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 12 اردیبهشت 1402 آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی» است.
صمد مرفاوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی، درباره شرایط و امکانات این تیم توضیح داد.
طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود
استقلال و تراکتور با هدف رسیدن به جمع مدعیان، امروز آخرین دیدار هفته پانزدهم را برگزار می کنند.
تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها معتقد است که بیت‌کوین احتمالا ۱۳هزار و ۹۰۰ تا ۱۱هزار و ۴۰۰ دلار را هدف قرار می‌دهد.
سخنگوی کرملین گفت که سفر زلنسکی به واشنگتن بیانگر تداوم عملی جنگ مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا علیه روسیه تا آخرین اوکراینی است.
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید آرسنال قصد دارد در آخرین لحظه هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را به سرقت ببرد و کودی خاکپو را راهی امیریتس کند.
پاری سن ژرمن قصد دارد در آخرین روزهای نقل و انتقالات با ارائه پیشنهادی جذاب به منچسترسیتی برناردو سیلوا که مد نظر بارسلونا قرار دارد را به پاریس منتقل کند.
تیم هوادار تا آخرین دقایق بازی برای باز کردن دروازه سیدحسین حسینی تلاش کرد و به هدف خود رسید.
شاخص کل بورس شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۷۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
کارشناس فناوری گفت: بانک‌ها احتیاج دارند در مسیر همراه شدن با تکنولوژی نوین به ویژه در حوزه متاورس به فکر تحولی که درحال وقوع است، باشند و در این راه با استفاده از تولید محتوای نوین اهداف خود را پیش ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ