وزیر کشور گفت: آن اندک دانش آموزانی هم که احیانا دچار یک آسیبی هستند و به هرحال دچار خلاء‌های روحی و فکری هستند که بعضی از کار‌ها را می‌کنند؛ باید با ملاطفتی که صورت می‌گیرد مشکل آن‌ها برطرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
بیل بلر وزیر آمادگی برای حوادث اضطراری کانادا با انتشار آماری اعلام کرد که آتش‌سوزی‌های اخیر این کشور تاکنون ۵.۳ میلیون هکتار از جنگل‌ها را سوزانده است.
بیل بلر وزیر آمادگی برای حوادث اضطراری کانادا با انتشار آماری اعلام کرد که آتش‌سوزی‌های اخیر این کشور تاکنون ۵.۳ میلیون هکتار از جنگل‌ها را سوزانده است.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
مشهد ـ معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حوادث ناشی از کار در کشور در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۲ درصد کاهش یافت.
وزیر میراث‌فرهنگی گفت: درباره پیشرفت‌های بانوان و نقش‌های اجتماعی آنان در عرصه‌های گوناگون بعد از انقلاب در حوادث ۱۰۰ روز اخیر در کشور بی‌انصافی شده است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون، حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه، وزیر کشور و دیگر متولیان در رسیدگی به جرایم حوادث اخیر باید صف معترضان را از اغتشاشگران جدا کنند.
وزیر کشور ترکیه در گفتگو با وحیدی گفت: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است، را به خوبی مدیریت خواهند کرد.
وزیر کشور: در حوادث اخیر مشکل مهمی در مدارس نداشتیم
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
سخنگوی دولت گفت: امروز وزیر اطلاعات گزارشی در خصوص پشت‌پرده اقداماتی که برای موج‌سواری بر اعتراضات داخلی و آشوب‌آفرینی انجام شده بود ارائه کردند.
وزیر کشور اذعان کرد: برای استانداری سیستان و بلوچستان یک فرد اقتصادی انتخاب شده تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.
وزیر کشور با دستور رئیس جمهور برای بررسی حوادث اخیر استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
در پی حوادث اخیر زاهدان، احمد وحیدی برای بررسی همه‌جانبه موضوع و ارائه گزارش جامع از ریشه‌ها، علل و عوامل موضوع از سوی رئیس‌جمهور مأمور شده است.
رئیس جمهور طی دستوری وزیر کشور را مامور به بررسی حوادث سیستان و بلوچستان کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات گزارش کاملی از حوادث اخیر کشور و دستگیرشدگان اغتشاشات ارائه و نقش عناصر گروه های مختلف معاند را در این حوادث تشریح کرد.
خانمحمدی ادامه داد: پاسخ صریح حجت‌الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که متولی عفاف و حجاب در کشور وزارت کشور و شخص وزیر کشور است. از این دست ابهامات و رهاشدگی‌ها در کشور فراوان داریم و اگر ستاد امر به معروف به وزارتخانه ارتقاء پیدا کند، مسئول همه این برنامه‌ها خواهد بود و برای پی‌گیری یک موضوع دیگر نیاز نیست به دنبال نهاد مسئول باشیم.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره تحولات سیاسی اخیر این کشور پرداخت و از گروههای سیاسی عراقی خواست که از این حوادث درس بگیرند.
معاون وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه حوادث اخیر عراق این کشور را در آستانه جنگ داخلی قرار داد، از نقش عراق در ایجاد همگرایی بین ایران و عربستان تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ