اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم جلسه‌ای را درباره به خدمت گرفتن نیمار برگزار خواهند کرد.
علی خطیر به همراه جواد نکونام، برای حل برخی مشکلات باشگاه استقلال، به دیدار مهدی تاج رفتند.
علی خطیر و جواد نکونام برای آخرین بررسی لیست نقل و انتقالاتی باشگاه، با هم دیدار داشتند.
نشست هم اندیشی مسایل فرهنگی در فوتبال امروز در دفتر مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
شهردار تهران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در زمینه چالش‌های زیست محیطی پایتخت جلسه‌ای ویژه دارند.
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود گفت: با هرگونه ویژه خواری مبارزه می‌کنیم؛ چه شرکتی است که به مطامعش نمی‌رسد برخورد فیزیکی با معاون وزیر صمت می‌کند.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جلسه ویژه امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ اگر به این نتیجه برسیم که آقای نوری صلاحیت لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد، موضوع استیضاح او را مطرح خواهیم کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
به نظر می‌رسد داور بازی نساجی - استقلال، برخورد مهدی‌زاده و قایدی را دیده اما پنالتی تشخیص نداده است.
در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.
نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.
معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در ۱۵ ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به برگزاری جلسه ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ایران مدعی شد که واشنگتن به حمایت از مردم ایران ادامه خواهد داد.
در نشست مشترک سران قوا که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
سرمربی استقلال امروز در محل تمرین جلسه ای را با دو کاپیتان خود برگزار کرد.
هفته هشتم لیگ برتر با جنجال داوری دیدار استقلال و فولاد خوزستان همراه بود و آبی‌ها مدعی پنالتی سوخته خود در این جدال هستند.
هیئت مدیره پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای را در محل باشگاه برگزار کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۰۹ تن از ایشان وخیم است.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ