رضا درویش می‌گوید او نخستین مدیرعاملی است که در چهل سال اخیر نیمی از قرارداد تیم‌های پایه را در این مقطع پرداخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم منتخب خوزستان در دیداری دوستانه موفق شد تا منتخب اندیمشک را با دو گل شکست بدهد.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، در واکنش به شایعه جدایی فدریکو کیه‌زا، اعلام کرد هیچ بازیکن غیرقابل انتقالی وجود ندارد.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
در پرسپوليس هیچ چیز قطعی وجود ندارد اما همه چیز اکنون نگران‌کننده به نظر می‌رسد.
کاپیتان تیم ملی ایران همه ژست‌ها با جام قهرمانی اروپا را تمرین کرده بود و نمی‌خواست آن را از دست بدهد.
باشگاه تراکتور اولین تیمی است که نامه تسویه حساب با تمام طلبکاران خود را دریافت کرده است.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
موسوی‌فرد با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند، اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان‌ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.
لوئیس فن‌خال اعلام کرد که رسانه‌های آرژانتینی صحبت‌هایش در مورد لیونل مسی را بد ترجمه کرده اند.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه مدارک مهمی علیه دروازه بان سابق خود دارد.
مدیرعامل پیشین استقلال در یک اتفاق جالب هیچ بدهی جدیدی به خارجی‌ها از خودش برجای نگذاشته است.
اگر مهاجمان خارجی مس رفسنجان در این فصل گل زده بودند هیچ بعید نبود این تیم صدرنشین لیگ برتر شود.
مهدی جلوه، مدافع تیم ملی والیبال ایران می‌گوید شانس برزیل و کشورمان در مسابقه امشب برابر است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو‌ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده‌اند.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه های ازدواج برای هر نفر 4 هزار تومان است گفت: معرفان بابت این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ