معاون وزیر صمت با بیان اینکه بازار قطعات یدکی در حال تبدیل شدن به شفاف ترین بازار است، گفت: روز شنبه بازرسان با حضور در بازار قطعات یدکی، کالاهای تقلبی و جعلی را جمع آوری خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چین، یک مهندس با استفاده از قطعات یدکی گاراژ خود، یک الاغ مکانیکی ساخت و سوار آن شد. منبع: خبرفوری
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
حادثه حریق در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران، ۸ مصدوم داشته که یک نفر آنها از نیروهای آتش نشانی بوده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به گلایه‌های مردم از کیفیت پایین قطعات یدکی، گفت: وزارت صمت باید با تشدید نظارت بر بازار بستری فراهم کند که قطعات تقلبی از بازار خارج شود.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور محموله تسلیحاتی مشتکل از ۲۲۰ موشک تاماهاوک و قطعات یدکی آن را در اختیار ارتش استرالیا قرار می دهد.
معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به خریداران این قطعات گفت:‌ باید خرید و تهیه روغن موتور، ضدیخ، لنت ترمز، لوازم یدکی و مصرفی خودرو از نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های معتبر و با اخذ فاکتور رسمی انجام شود.
تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.
بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران درج کد رهگیری و شناسه کالای لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی است و این موضوع باید در خرید های مجازی مورد توجه قرار گیرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.
دبیر ستاد توسعه سلول بنیادی گفت: تا چند سال دیگر نیاز به قطعات پیوندی بیشتر خواهد شد از این رو تولید قطعات یدکی انسان ضروری است.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دریافت شناسه و کد رهگیری قطعات یدکی خودرو موجود در انبارها علاوه بر محصولات تولیدی جدید الزامی است.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما 8S خبر داد.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی تهران ضمن برشمردن ایرادات مبارزه با قاچاق در حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو، گفت: ۲.۵ میلیارد دلار کالای بی هویت در بازار وجود دارد.
با توجه به اینکه واردات قطعات نسبت به تولید داخل آن برای بسیاری از تولیدکنندگان صرفه اقتصادی دارد، آن‌ها چه از مبادی رسمی و چه به صورت قاچاق، قطعات را وارد می‌کنند و با زدن لیبل ساخت داخل آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند، این در حالی است که این قطعات هیچگونه کیفیتی ندارند، اما با توجه به عدم وجود نظارت در بازار به وفور این قطعات را می‌توان در بازار مشاهده کرد.
وزیر صمت گفت: تاکنون ۱۳۰ هزار شناسه کالا و ۲۳۰ میلیون کد رهگیری در حوزه قطعات یدکی خودرو صادر شده است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت به منظور بررسی شناسه کالا و کد رهگیری قطعات و لوازم یدکی در حوزه خدمات پس از فروش، از انبارهای شرکت ایساکو بازدید کرد.
معاون وزیر صمت میزان قاچاق کالا در چند گروه کالایی که در اولویت رسیدگی قرار گرفته‌اند (قطعات یدکی خودرو و لوازم خانگی) را هفت میلیارد دلار و رقم کلی قاچاق را ۱۲ میلیارد دلار اعلام کرد.
از میان بازار اول سهام، بازار دوم سهام، بازار بدهی، بازار مشتقه و صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله فقط بازار‌های اول و دوم سهام نسبت به هفته گذشته صعودی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ