مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران به غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن پیش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.
بعد از انصراف تیم ملی نیوزیلند به ادامه بازی دوستانه با قطر در نیمه دوم این بازی کارلوس کی‌روش از این اقدام نیوزیلندی‌ها عصبانی بود و گفت علت این تصمیم را درک نمی‌کند.
تالار بسكتبال آزادى بعد از شكست شهردارى گرگان برابر الرياضى لبنان شاهد صحنه هاى عجيبى بود.
بعد از دیدار ناپولی و سالرنیتانا که دیروز در شهر ناپل برگزار شد این شهر شاهد درگیری‌های شدید هواداران دو تیم بود و یک سیاستمدار محلی در این درگیری‌ها به شدت آسیب دید.
بازیکن اسبق استقلال بابت سوال کنایه‌آمیز در پایان دیدار با پرسپولیس با کمک همراهانش خشم خود را فرو خورد و راهی اتوبوس این تیم شد.
ستاره برزیلی که بعد از مدت‌ها از نزدیک شاهد بازی تیمش بود، امروز روی سکوهای پارک دو پرنس احساسات متفاوتی تجربه کرد.
یورگن کلوپ بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم و پیروزی‌بخش تیمش در حالی که به سمت داور چهارم می‌دوید دچار کشیدگی عضله همسترینگ شد.
یک هوادار تاتنهام که بعد از عقب افتادن 5-0 افتادن تیمش از نیوکسل با فحاشی به اسپرز ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک را ترک کرده و از خودش فیلمبرداری می‌کند مورد توجه قرار گرفته است.
روملو لوکاکو که در بازی دیشب اینتر و یوونتوس با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده و به دلیل شادی بعد از گل جنجالی‌اش اخراج شد، درباره اتفاقات بازی صحبت کرده و خواهان اقدام واقعی علیه نژادپرست‌ها شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل ساوتهمپتون مصاحبه مطبوعاتی بسیار جنجالی انجام داد که خشمگینانه‌ترین مصاحبه او به عنوان سرمربی تاتنهام بود.
سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با اینتر، به دلیل اینکه در پرتغال ارزش کار او و تیمش را درک نمی کنند، به خشم آمد.
بعد از متحمل شدن شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر، هواداران خشمگین چلسی خواستار برکناری گراهام پاتر شدند.
در بحبوحه خشم، بغض و اندوه زلزله‌زدگان زلزله ویرانگر ترکیه، تصاویر ویدئویی عملیات نجات یک نوزاد از زیر آوار همچنان نور امید را در عمق ناامیدی زنده نگه داشت.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
این بار خبری از شوخی و خنده در صورت کی‌روش نبود؛ خشم، اخم و ناراحتی، تنها نکاتی بود که در چهره و کلمات سرمربی تیم‌ملی دیده می‌شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید از این به بعد توصیه‌های متفاوتی به بازیکنانش خواهد داشت.
واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس، موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.
مهاجم ایرانی پورتو بعد از اتفاقات جنجالی دیدار با اتلتیکومادرید، در بازی امشب با گلزنی و پاس گل به بازی برگشت.
بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل سوسیداد، پنالتی مشکوکی که برای تیم اسپانیایی گرفته شد جنجال به پا کرده و با انتقادات شدید هواداران یونایتد مواجه شده است.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ