سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال‌ المپیک را در سر می‌پروراند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
تصادف اتوبوس حامل میهمانان مراسم عروسی در غرب هندوستان، دست کم ۲۵ کشته برجای گذاشت.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
یک تصویر از کارت عروسی در اوایل انقلاب در فضای مجازی پر بازدید شده است.
نشریه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.
سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر رسوم غلط محلی در یک عروسی در تالار منطقه تنگ مهریان یاسوج تیراندازی شد که سهوا به فیلمبردار اصابت کرد.
دستکم ۱۴ شهروند اردنی که در یک مراسم جشن عروسی شرکت کرده و در یک تونل توقف کرده بودند توسط یک کامیون زیر گرفته شده و کشته و زخمی شدند.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
محسن چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: از زندگی با زنی که خودسر و سرکش بود، خسته شده بودم تا اینکه منشی تولیدیم با محبت و مهربانی باعث شد عاطفه گمشده در خونه‌ام را نزد اون پیدا کنم. وقتی به هم علاقه پیدا کردیم، اون شرط گذاشت تا سولماز را طلاق بدم. من هم قبول کردم، اما تعداد زیاد سکه‌های مهریه اجازه نمی‌داد این کار رو بکنم.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
بررسی‌ها از آمار رسمی منتشر شده در مورد خودکشی در استان کردستان نشان می‌دهد؛ طی سال گذشته (۱۴۰۱)، ۷۷ زن در این استان خودکشی کردند که ۲۱ نفر از آن‌ها دختران زیر ۱۸ سال بودند. ۲۸ مورد از این خودکشی‌ها نیز با روش حلق‌آویز صورت گرفته است. بیشترین آمار خودکشی‌هایی که در کردستان ثبت می‌شوند به دلیل اختلافات خانوادگی صورت می‌گیرد. پس از آن فقر دلیل بیشتر خودکشی‌های این استان گزارش شده است.
دهقان عنوان کرد: علی رغم برخورد با مجرمانی که در مراسم اقدام به تیراندازی می‌کنند باز شاهد این اقدام نابه جا در شهر گنبکی بودیم که منجر به قتل یک نفر شد که در اسرع وقت با داماد و مسببان این امر با قاطعیت برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
لحظه شیفت صبح پلیس راهنمایی رانندگی زن، سر یکی از چهار راه‌های پیونگ یانگ در کره شمالی را مشاهده کنید.
لحظه شیفت صبح پلیس راهنمایی رانندگی زن، سر یکی از چهار راه ‌های پیونگ یانگ در کره شمالی را مشاهده کنید.
در سال‌های اخیر هر از گاه اخباری از مراسم مجلل و پرخرج ازدواج شخصیت‌های معروف در فضای مجازی دست‌به‌دست شده، از جشن ازدواج شاهزاده انگلیسی با مدل آمریکایی گرفته تا عروسی لاکچری برخی سلبریتی‌های وطنی.
قدمت باغ فردوس به دوره قاجار می‌رسد و سنگ بنای آن را محمدشاه گذاشت، هر چند عمر سومین شاه قجر کفاف نداد که لذت زندگی در این باغ را بچشد و ناکام از دنیا رفت. پس از مرگ محمدشاه، ناصرالدین‌شاه اراضی اطراف باغ را از مالکان خرید و آن را گسترش داد.
حدود سه ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت کیف حاوی طلایش خبر داد و گفت: من طلافروش کیفی هستم، صبح امروز برای خرید طلا به تهران آمدم، بعد از انجام کارم در حال برگشت بودم که در نزدیکی بازار، دو موتورسوار راهم را سد کردند. مردان نقابدار با تهدید چاقو، کیف من را که حاوی یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلا بود، به سرقت بردند.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.
محمد خادم الشیخ کوهنورد حرفه‌ای و مربی امداد و نجات کوهستان گفت:دماوند با ارتفاع فعلی ۵۶۱۰ متر بلندترین قله ایران است که بهترین زمان صعود برای کوهنوردان به این کوه بین تیر و مرداد ماه خواهد بود چرا که وضعیت آب و هوایی دماوند در زمان گفته شده نسبتا پایدار است. البته موارد خاصی مانند سیل اخیر هم وجود دارد که هشدار‌های لازم صادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ