کسانی که به فشارخون بالا، چربی خون، مرض قند، دیابت و بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند، احتمال سکته مغزی در آنها نسبت به دیگران بسیار زیادتر است و هر یک از این بیماری ها خودشان به تنهایی می توانند باعث سکته مغزی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
استرس مزمن یکی از عوامل افزایش چربی شکمی است. سطوح بالای کورتیزول که در نتیجه استرس در بدن ترشح می‌شود، افزایش اشتها را به همراه دارد و میل به افزایش سوخت و ساز بدن را کاهش می‌دهد و همین علت بروز چاقی شکمی است.
با چند راهکار ساده می‌توانیم رشد مهارت‌های زبانی کودکان را افزایش دهیم.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
حسین عبدی می‌گوید راهکار او برای گلزنی به کره، حملات سریع و ضد حمله بود.
سطوح بالای استرس می‌تواند به صورت علائم فیزیکی از جمله تعریق شبانه ظاهر شود. تعریق شبانه ناشی از استرس ممکن است با کابوس‌های ترسناک یا رویاهای استرس زا، تنفس سریع، افزایش ضربان قلب و مشکل در به خواب رفتن به دلیل نگرانی یا اضطراب همراه باشد.
حذف اینستاگرام یا فیسبوک را به‌عنوان راه‌حلی برای افرادی که با عمر باتری خود مشکل دارند، پیشنهاد می‌کنم. برنامه‌هایی که دائماً در پس‌زمینه دستگاه شما در حال اجرا هستند، معمولاً به طیف وسیعی از مجوز‌ها دسترسی دارند
آیا احساس آرامش واقعاً یک رویا است؟ جواب این سوال منفی است. زیرا با کمی تلاش و چند راهکار می‌توانید احساس آرامش و خونسردی را همانطور که شایسته آن هستید به خود برگردانید.
برای رفع شیرینی زیاد غذا، می‌توانید چند قطره عصاره لیمو به آن اضافه کنید. عصاره لیمو حاوی اسید سیتریک است که می‌تواند شیرینی را کاهش دهد و به جای آن یک طعم ترش و ملس ایجاد کند.
نتایج حاصل از تحقیقی که در ژاپن انجام شده، نشان می دهد که ماساژ پوست سر ضخامت مو را افزایش می‌دهد. مردانی که در این تحقیق شرکت کرده بودند، در طی یک دوره 24 هفته ای، ماساژ منظم داشتند.
سیر یکی از خوراکی‌های محبوب است که کاربرد‌های زیادی در آشپزی دارد، اما یک بدی بزرگ آن بو گرفتن دهان است. در ادامه چند راهکار ساده برای از بین بردن بوی سیر از دهان به شما یاد خواهیم داد.
رابینز استاد دانشگاه بیرمنگام توصیه می‌کند که تمام مدت زمان قبل از خواب را تشریفاتی کنید؛ شاید چای داغ بنوشید، یا شاید کمی حرکات کششی انجام دهید و به دنبال آن یک حمام سریع و یک لباس راحت بپوشید. روال هر چه باشد، ماهیت تکراری آن مهم است.
اگر معمولاً یبوست دارید و به‌سختی می‌توانید روده‌های خود را خالی کنید، انواع روش‌های غیردارویی برای تحریک روده‌ها و رفع یبوست وجود دارد. در این مطلب ایده‌هایی به شما می‌دهیم تا یبوست خود را کاهش دهید.
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
معاون اسبق مرکز ملی فضای مجازی بر این باور است که ساختار حکمرانی سایبری کشور با آسیبها و چالشهای بسیاری مواجه است و برای رفع آن باید بازنگری اساسی در ساختار و محتوا انجام داد.
اصلی وجود دارد به نام «کمتر، بیشتر است.» با به‌کارگیری این اصل، می‌توانیم با ایجاد تغییرات کوچک در زندگی روزمره، چیز‌های زیادی را به دست آوریم. اگر می‌خواهید شروع به بهبود کیفیت زندگی خود کنید، هر چقدر هم که سخت باشد، نیاز دارید که یک روز تغییر را آغاز کنید.
طی چند روز گذشته دلالان از طرق مختلف با عرضه خودرو در بورس ساز مخالف زده اند و حتی طبق شنیده ها در مورد عرضه خودروی دیگنیتی پرستیژ با افزایش غیرواقعی تقاضا، قیمت را به صورت کاذب بالا بردند.
تجمع غیرطبیعی یا بیش از حد چربی در بدن، علاوه بر این‌که فرد را دچار اضافه وزن یا چاقی می‌کند، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز در او افزایش می‌دهد. در این اینفوگرافیک چند راه ساده را برای جلوگیری از چاق شدن می‌خوانید.
ن تنها چند روز است که از زمان پرداخت مطالبات لوکادیا گذشته، اما حساب‌های باشگاه بسته است. با این حال مدیریت تدابیر لازم را برای پرداخت این مطالبات اندیشیده است
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.
چند راهکار سلامت کودکان در دوران مدرسه
رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح اقدامات پلیس در بحث گشت امنیت اخلاقی، سگ گردانی و دیگر مسائل مربوط به این فرماندهی از افزایش ۷ درصدی سرقت ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
به‌تازگی چند بازی از لیگ برتر انگلیس در شبکه ورزش روی آنتن رفته که کیفیت تصاویر از یک سو، کشیده‌شدن تصویر از سوی دیگر و افتادن یک‌سری کد‌های چندحرفی که متشکل از حرف و عدد است از دیگر سو، مخاطبان را اذیت می‌کند. این در حالی است که بازی‌ها چندان سر تایم شروع نشده و غالبا در هفته اخیر با تأخیر روی آنتن رفته است.
دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث شود یک فرد افکار غیرمنطقی داشته باشد، اما بیشتر این دلایل را می‌توان به اضطراب نسبت داد.به‌طورکلی هرکسی می‌تواند افکار غیرمنطقی را تجربه کند. خوشبختانه چند راهکار وجود دارد که انجام آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند بر چنین افکاری غلبه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ