کارشناس بسکتبال معتقد است که دیدار تیم ملی برابر ژاپن در انتخابی جام‌جهانی بسیار نزدیک و نفس‌گیر خواهد بود اما وی درعین حال تاکید دارد که ملی‌پوشان می‌توانند صاحب امتیاز کامل این رقابت شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین در یک بازی بسیار نزدیک، مقابل ژاپن شکست خورد.
ستاره تیم ملی بسکتبال لتونی در جام جهانی 2023 بازی نمی‌کند.
تیم ملی بسکتبال با دمیر بالاخره یک بازی را نباخت!
تیم ملی بسکتبال که تمام دیدارهای تدارکاتی خود را تا به امروز واگذار کرده بود، در تورنمنت بین المللی گرجستان مقابل اردن پیروز شد و به عنوان سوم دست یافت.
برنامه بازی های تیم ملی بسکتبال آقایان در تورنمنت تدارکاتی گرجستان مشخص شد.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین، در نخستین بازی خود از تورنمنت «هوپس»، برابر سنگال شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران دومین بازی خود مقابل لبنان را نیز با کامبک خوردن در کوارتر پایانی، واگذار کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود با هدایت «هاکان دمیر»، با ترکیبی متفاوت کار کرد.
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه روز دوشنبه دوم مرداد ماه به پایان می‌رسد و تیم ملی بلافاصله برای انجام دو بازی دوستانه به لبنان سفر خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران پس از اردوی ترکیه، در دو بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی لبنان می‌رود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین برنامه کاری خود پس از حضور در ایران به تماشای بازی فینال لیگ برتر بسکتبال نشست.
هاکان دمیر بازی دوم از سری فینال لیگ برتر بسکتبال را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
امیرحسین زارع به دلیل درگیری در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی با یکی از هم تیمی های خود موقتا از اردو کنار گذاشته شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
ژاپن در این بازی 37 بار برای شوت 3 امتیازی اقدام کرد که 17 شوت، وارد سبد ایران شد که یک رکورد است اما ایران از ۲۴ پرتاب سه امتیازی فقط ۴بار موفق بود
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
ستاره تیم بسکتبال دالاس موریکس در جام جهانی 2023 برای تیم ملی اسلوونی بازی می‌کند.
با وجود اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال مبنی بر عدم سفر استرالیا به ایران و لغو بازی، تیم ملی کشورمان همراه با تیم داوری در زمان مقرر در زمین مسابقه حضور خواهد داشت.
لیست اولیه بازیکنان تیم ملی بسکتبال چین برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ منتشر شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال بر عدم اقدام استرالیا برای دریافت ویزا تاکید کرد با این حال پاسخ منفی این فدراسیون به فیبا آسیا برای بازی در کشور ثالث را یادآور شد وگفت: بعید است چنین طرحی اجرایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ