هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه ای از دعوت ایران از شیخ الازهر برای گفتگو استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات از مصوبه شورای امنیت کشور درباره «جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها» خبر داد.
اولین جلسه هیئت امنای رصدخانه مهاجرت ایران با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شریف، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ریاست جمهوری و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.
رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی درگذشت محمدعلی شیرخانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و مدرسان رسمی دانشگاه ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی، مدرسان رسمی دانشگاه و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
هیئت علمای فلسطین نسبت به تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی همزمان با عید موسوم به پوریم هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
هیئت علمای عربستان ضمن محکوم کردن هتاکی به قرآن در اروپا خواستار واکنش جامعه جهانی شد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق، با هیئتی از شورای علمای پیرو مکتب اهل بیت(ع) در افغانستان دیدار کرد.
آیت الله سیستانی در دیدار هیئت شورای علمای شیعه افغانستان، تاکید کرد که راه درست در این کشور همین است که شورای علمای شیعه انتخاب کرده است.
رئیس دانشکده حقوق دانشگاه تهران هرگونه برنامه برای عدم همکاری با محسن برهانی عضو هیئت علمی این دانشگده را رد کرد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
سراوان- در سومین روز سفر هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان این جمع با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان وارد شهرستان سراوان شدند.
نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان با پیشنهادی مبنی بر مستثنی شدن حقوق قضات و اعضای هیئت علمی از سقف مقرر قید شده در لایحه موافقت کردند.
بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌توانند در طول سال و خارج از فراخوان‌های عمومی، در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف به عنوان هیئت علمی جذب شوند.
رئیس هیئت علمای عراق از مرجعیت دینی به عنوان سدی رفیع در برابر همه فتنه ها نام برد و به تحرکات مذبوحانه برای بهره برداری از بحران سیاسی این کشور اشاره کرد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: البته برای فرزندان اعضای هیئت علمی به صورت سیستماتیک است که فرزندان آن‌ها بتوانند در محل کار پدر یا مادر تحصیل کنند که شرط هم دارد و حتما باید ۹۰ درصد نمره آخرین نفر قبول شده در دانشگاه مقصد را هم داشته باشند؛ یعنی به این صورت نیست که فرد قبول نشده باشد و بدون آزمون در دانشگاهی که پدر یا مادر حضور دارند، تحصیل کند.
نخستین جلسه کارگروه «پیگیری تامین مسکن نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها» در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
سخنگوی دولت گفت: با تفاهم صورت‌گرفته بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رتبه‌های برتر کنکور و المپیادی‌ها، بورسیه هیئت علمی می‌شوند.
سخنگوی دولت گفت: با تفاهم صورت‌گرفته بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رتبه‌های برتر کنکور و المپیادی‌ها، بورسیه هیئت علمی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ