بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌توانند در طول سال و خارج از فراخوان‌های عمومی، در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف به عنوان هیئت علمی جذب شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام در پنج ماهه امسال خبر داد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نوید رضایی‌فر، سالار منجی و حسن علی‌اکبری به توافق نهایی دست یافت.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصاحبه نفرات برگزیده آزمون استخدامی وزارت نفت امسال به‌منظور جذب در شرکت ملی گاز ایران از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد.
فدراسیون شطرنج قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط و به منظور آماده‌سازی بهتر بازیکنان اعزامی به بازی‌های آسیایی، یک مربی خارجی جذب کند تا به صورت «آنلاین» کنار آنها باشد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۴ سال اخیر میزان جذب نیروی انسانی در سازمان نسبت به ۴ سال قبل از آن ۳ برابر شده است.
استقلال به طور قطع در روزهای آینده ۲ بازیکن خارجی جذب می کند
با تصویب هماهنگ بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و معاونت علمی در قالب طرحی ویژه از جذب برگزیدگان المپیادهای دانش‌‏آموزی و رتبه‌‏های برتر آزمون سراسری دررشته‏‌های اولویت‌‏دار کشور حمایت می شود.
تیم ملی بسکتبال چین با یک بازیکن آمریکایی الاصل در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور پیدا می‌کند.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.
فدراسیون بسکتبال در راستای توسعه بسکتبال سه نفره اقدام به جذب مربی خارجی برای این رشته کرده است.
فدراسیون بسکتبال در راستای توسعه بسکتبال سه نفره اقدام به جذب مربی خارجی برای این رشته کرده است.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با ۲۷ شتابدهنده دانش‌بنیان، تاکنون ۹۱ میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده‌ایم.
ستاره فوتبال ایران در لیست خرید نایب قهرمان اروپا جایی ندارد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه(کارکنان وظیفه) اقدام کند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و درباره زمینه های همکاری میان وزارتخانه و باشگاه سنگ آهن بافق بحث و تبادل نظر کرد.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه پیگیر جذب اعتبار برای تکمیل قرارگاه کوهنوردی اشترانکوه هستیم، گفت: لرستان آماده صعود سراسری کوهنوردان کشور به قلل اشترانکوه است.
رئیس پارک تهران گفت: در افق ترسیمی ناحیه نوآوری تهران شکل‌گیری اکوسیستم فناوری تهران، خوشه سازی فناوری و تسهیل راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه و ارتقای اقتصاد شهری دنبال می شود.
نقل و انتقالات در فوتبال ایران برای فصل جدید به صورت غیر رسمی آغاز شده و به نظر توافقات اولیه بین برخی از باشگاه ها و بازیکنان انجام شده است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مشاور عالی خود در امور همیار محیط بان را منصوب کرد و گفت: جذب همیاران محیط بان از طریق سیر مراحل قانونی در اولویت کاری سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.
چهارمین دوره جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه با حضور شرکت‌کنندگان خارجی و تقدیر از برگزیدگان به اتمام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ