پژوهش‌ها نشان می‌دهند که برخی از مواد غذایی خام ممکن است سالم‌تر از مواد غذایی پخته باشند. برای مثال، پخت و پز باعث می‌شود که کلم بروکسل و کلم قرمز تا ۲۲ درصد از محتوای تیامین خود را از دست بدهند. تیامین نوعی ویتامین ب ۱ است که سیستم عصبی را سالم نگه می‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرات پیش روی این رژیم از جبهه‌های مختلف به ویژه در نقاط مرزی به شدت ابراز نگرانی کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش خطرات و تهدیدات علیه تل آویو بدلیل بحران‌های داخلی هشدار داد.
هرچند ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می‌تواند خطراتی داشته باشد.
این روزها بحث بازی آنلاین و درآمد دلاری مطرح شده است اما این نوع بازی ها خطراتی را برای فرد و جامعه به همراه خواهد آورد.
این احتمال وجود دارد اپلیکیشنی که به مردم ارائه می‌شود تا با آن فیلترینگ را دور بزنند، خودش حاوی یک‌سری کد‌های مخرب مثل تروجان‌ها یا کی-لاگر‌ها باشد. این اپلیکیشن‌ها دسترسی‌هایی را می‌گیرند که می‌توانند اطلاعات کاربر ازجمله عکس‌ها، نام‌های کاربری و پسورد‌هایی که در سایت‌ها و سایر اپلیکیشن‌ها مانند بانکداری اینترنتی یا سرویس‌هایی مانند ایمیل شخصی وارد می‌کند را به‌صورت غیرمجاز در اختیار بگیرند.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به خطراتی که آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در سراسر جهان برای مردم دارند، گفت که پنتاگون به‌دنبال استفاده از پشه‌های ناقل بیماری‌های خطرناک در اوکراین است.
نزدیکی به شرق در قالب تلاش برای عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای، بریکس، توافقنامه استراتژیک ۲۵ ساله با چین و روسیه و یا افزایش همکاری‌های نظامی با مسکو، در شرایطی می‌تواند منطقی باشد که همزمان با آن منافع ارتباط با غرب نیز مورد لحاظ قرار بگیرد
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از جمله اثرات درمانی ریتالین بر بدن می‌توان به اختلال بیش‌فعالی و نقص توجه اشاره کرد، گفت: اختلالات خواب، اختلالات خلقی و اختلال کنترل تکانه و مشکلاتی در توجه و تمرکز از جمله موارد تجویز این دارو توسط پزشک است.
خواباندن نوزاد در تخت مشترکی با مادرشان ممکن است خطراتی را برای آن‌ها ایجاد کند.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز می‌گوید: این روند حاکم به زور در خصوص حجاب می‌تواند خطراتی را برای کشور به بار بیاورد و احتمال اینکه این رویکرد، خود بستری باشد برای اینکه در دام توطئه‌هایی که خارجی‌ها برای ما دیدند، بیفتیم، وجود دارد. به هر حال یک عده از افراد با اسلام و دین مشکل ندارند و شاید رفتار ما کاری کند که آن‌ها با اسلام و دین هم، مشکل‌دار شوند که این کار، حتماً درست نیست.
وزیر خزانه‌داری آمریکا تصریح کرد: استفاده ما از تحریم‌های مالی که به نقش دلار مربوط می‌شوند خطراتی ایجاد می‌کند و این موضوع می‌تواند با گذشت زمان هژمونی دلار را تضعیف کند.
رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس اظهار کرد که سقوط بانک سیلیکون ولی ناشی از خطراتی است که در کل بخش بانکی دیده نمی‌شود.
توافق میان عربستان و ایران هم چنان مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است و این روزنامه‌ها به خطرات این توافق برای رژیم صهیونیستی نیز پرداخته اند.
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
شهروندان بیشتری به مخالفت علیه دولت‌ها می‌پردازند: اوکراین به ما یادآوری کرده که دموکراسی ارزش مبارزه برای آن را دارد، اما افول جهانی دموکراسی کماکان ادامه دارد. تحقیقات ما از سال ۲۰۱۷ میلادی یک بحران مکرر مشروعیت سیاسی را شناسایی کرد که در آن شهروندان وضعیت موجود سیاسی را به چالش می‌کشند.
محققان می‌گویند این داروها به طور بی رویه همه باکتری‌ها را هدف قرار می‌دهند، نه فقط باکتری‌هایی که باعث بیماری می‌شوند.
میزان توصیه‌شده ویتامین D در رژیم غذایی برای افراد بین ۱ تا ۷۰ سال، ۶۰۰ واحد بین‌المللی و برای افراد بالای ۷۰ سال، ۸۰۰ واحد بین‌المللی است. البته مصرف بیش از اندازه این ویتامین (به‌ویژه هنگام استفاده از مکمل‌ها) خطراتی به‌همراه دارد. به عنوان مثال، خطر آسیب کلیوی را افزایش می‌دهد و باعث هایپرکلسمی یا تجمع کلسیم بیش از اندازه در خون می‌شود.
رژیم‌های کاهش وزن به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ در رژیم‌های بسیار کم کالری که در مواردی نادر، بیمار تحت نظر و حتی در حالت بستری به ناچار تحت این رژیم قرار می‌گیرد، میزان کالری دریافتی فرد بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ کیلو کالری است. این گونه رژیم‌ها معمولا خطر ایجاد سنگ کیسه صفرا، ریزش مو و مشکلات پوستی و گوارشی، افسردگی، عصبانیت و کمبود مواد مغذی و ریزمغذی‌ها را به همراه دارد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: با اشاره به عوارض آلودگی هوا بر سلامت افراد، گفت: مواجهه با آلودگی هوا در کشور‌های توسعه یافته چهارمین عامل مرگ در جهان پس از خطرات متابولیک، رژیم غذایی و دود سیگار است. این در حالیست که در کشور‌های در حال توسعه آلودگی هوا سومین ریسک فاکتور مرگ است. در واقع مطالعات جهانی نشان داده است آلودگی هوای آزاد و داخل در مناطق شهری و روستایی سالیانه منجر به بیش از هفت میلیون مرگ زودرس می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
بر اساس آمار منتشر ه، تورم ژاپن به بالاترین حد خود در هفت سال اخیر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ