تدابیر بانک مرکزی در افزایش عرضه و مدیریت تقاضا باعث شده قیمت دلار از مرزهای جدید قیمتی عقب نشینی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند.
فدراسیون بسکتبال از موضع خود در خصوص سهمیه بندی بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر کوتاه آمد.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) پس از عقب‌نشینی دلار افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا سیاست بعدی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ را نظر می‌گذرانید.
طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.
یک منبع مطلع به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد، اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
نتانیاهو در برابر تخلیه و تخریب روستای فلسطینی خان احمر عقب نشینی کرد.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
سازمان هواشناسی با اشاره به عقب نشینی یخبندان از ۶۰ شهر اعلام کرد: افزایش موقتی دما در راه است.
عقب نشینی یخبندان از ۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی
طبق اعلام بورس کالای ایران قرار است فردا ۱۰ هزار دستگاه خودرو دناپلاس به جای ۵ هزاردستگاه عرضه شود.
قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز (پنجشنبه) پس از جهش بیش از یک درصدی طلا در جلسه قبل به دنبال عقب‌نشینی دلار و بازده خزانه‌داری آمریکا تغییر چندانی نداشت.
انس طلا معاملات امروز را با ریزش آغاز کرده است.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
آزاد ارمکی گفت: باید توجه داشت، حاکمیت به سادگی عقب‌نشینی نمی‌کند، فقط زمانی این عقب‌نشینی شکل می‌گیرد که ساختار‌ها دچار کژکارکردی شوند. به نظر می‌رسد گشت ارشاد به نقطه پایان خود نزدیک می‌شود.
معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ