طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۹۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
واردات برنج در ۴ ماهه نخست سال جاری با ۳۱ درصد کاهش در وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۰۹ هزار و ۳۴۸ تن رسید.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
قیمت سکه و طلا امروز هم نسبت به دیروز با کاهش قیمت مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کمی کاهش قیمت در محدوده ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
فیبر یک غذای جادویی است که فقط برای یبوست موثر نیست. فیبر به کاهش کلسترول کمک کرده، خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد و به کاهش بیماری‌های دیگری مانند سرطان روده بزرگ کمک می‌کند.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و نرخ ۳۱ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
رمضانی گفت: ۳۱ واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت چهار هزار و ۶۹۵ مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی‌ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
فعالان ارزی در دومین روز هفته شاهد کاهش نسبی شاخص ارزی در کانال سی و یک هزار تومانی هستند.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران با اشاره به اینکه قیمت جدید مرغ ۳۱ شهریور ماه تعیین و اعلام می‌شود از کاهش حدود ۳۳ میلیونی جوجه ریزی خبر داد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۱۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۱۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۹۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۹۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شهردار تهران گفت: ۳۱ هزار پروانه ساخت در سال‌های گذشته به پنج هزار و ۵۰۰ پروانه رسیده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
مجید عشقی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: با توجه به معاملات مستمر سیمان و فولاد در بورس کالا، پروژه‌های این طرح به راحتی می‌توانند همه نیاز خود به محصولات را در قالبی شفاف و از طریق بازار سرمایه تامین کنند.
در حال حاضر بازار سرمایه در هاله‌ای از ترس و ابهام به سر می برد. همچنان حقیقی‌ها به دلیل اعتماد از دست رفته شان در صف‌های فروش قرار دارند و طی یک ماه گذشته شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شاخص کل نیز حمایت ۱.۳۰۰ هزار واحد خود را از دست داده و تنها با افزایش ارزش معاملات و ورود پول و نقدینگی روند صعودی در شاخص دیده می شود.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.
با یک نگاه ساده به رفتار شاخص بورس از سال ۱۳۷۵ تا امروز یک نکته بسیار جالب نمایان است، بازار ۴ مرتبه وارد اصلاح جدی یا همون موج ۴ شده است.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس، سامانه سانا را سامانه‌ای بومی به‌منظور ثبت چک لیست‌های آنلاین و تخلفات شناسایی شده و پیگیری اقدامات نظارتی خواند و ابراز داشت: دسترسی به بانک‌های اقلام اطلاعاتی مورد نیاز در فرآیند نظارتی، تهیه چک لیست آنلاین سیستمی، وجود تحلیل‌گر گزارش‌های سامانه بیدار، ثبت تخلفات و اقلام اطلاعاتی مرتبط با آن به صورت متمرکز و رابطه‌ای و ثبت رویداد‌های بازار سرمایه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ