برترین بازیکنان جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست‌ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می‌شود.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
سالار آقاپور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با عقد قراردادی سه ساله به تیم پالما اسپانیا پیوست.
پس از کش و قوس فراوان، مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید خود به جمع بندی رسیدند و جواد نکونام سکان هدایت آبی ها را در دست گرفت.
باشگاه آپول قبرس که ریکاردو ساپینتو را به خدمت گرفته تا به امروز برای خرید بازیکن ایرانی برنامه ریزی نکرده است.
وزیر نیرو از ساخت نیروگاه‌های متعددی در عراق توسط متخصصان ایرانی خبر داد و گفت: موضوع آب، سیاسی نیست و نباید آن را سیاسی جلوه داد.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
همشهری نوشت: آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد.
عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها به ویژه مهندسی و ساختمان دانست.
عضو کمیته داوران مدعی شد که برای اینکه اتفاقات بدتر از این رخ ندهد باید نیمکت ذخیره ها از کنار زمین حذف شود.
پزشک سابق استقلال به همراه سه ستاره سابق وزنه برداری ایران در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پست گرفت.
حسین رضازاده در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرده با مسئولان فدراسیون بر سر حضورش در انتخابات آسیایی به توافق رسیده بود!
با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.
تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال بعد از بازی با ولز به جمع آوری زباله ها پرداختند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.
پورابراهیمی اظهار کرد: اروپایی ها گستاخانه وارد عرصه میدانی جمهوری اسلامی شدند و ملت ایران نیز قطعا جواب آنها را خواهند داد و بدانند که دولت و مجلس جواب این دخالت ها را خواهند داد و این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد ضمن آنکه باید به این نکته نیز اذعان داشت که همه این مشکلات بر دوش جریان خارجی نیست.
مشهد به جمع میزبانان لیگ برتر والیبال ایران اضافه شد.
رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.
در شرایطی که حضور در رویداد بزرگی مثل لیگ ملت های والیبال سخت و دشوار است شرکت «غنچه» به عنوان یک برند قدیمی و باتجربه ایرانی توانسته است حضور درخشانی در جمع حامیان مالی لیگ ملت ها داشته باشد
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ