استون ویلا با ارائه نمایشی برتر موفق شد با نتیجه 1-3 از سد منچستریونایتد عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سر الکس فرگوسن استون با وجود شکست سنگین 5-1 استون ویلا از نیوکسل از این تیم تمجید می‌کند.
موسی دیابی به دنبال جدایی از بایرلورکوزن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما این باشگاه آلمانی برای فروش بازیکن خود، مبلغ قابل توجهی را طلب می‌کند
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۷۷ ویلا در حریم و بستررودخانه زاینده رود خبرداد.
دماوند- دادستان عمومی و انقلاب دماوند از شناسایی یک ویلای نیمه کاره در گیلاوند که تبدیل به کارگاه تولید هروئین صنعتی شده بود، خبر داد و گفت: پنج متهم در این راستا دستگیر شدند.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۳۰ ویلا در حریم و بستررودخانه زاینده رود در ماه جاری خبرداد
نرخ اجاره ویلا در چالوس بهار 1402
لیورپول در هفته سی و هفتم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف استون‌ویلا رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.
استون‌ویلا در دیدار امروز مقابل لیورپول یک پنالتی در نیمه اول از دست داد ولی بلافاصله به گل رسید تا از دست دادن پنالتی را فراموش کند.
متئو آلمانی (مدیر بخش فوتبال بارسا) که باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود با استون ویلا به توافق رسیده، حالا قصد ماندن دارد و امروز با خوان لاپورتا برای ادامه همکاری جلسه داشت.
تاتنهام در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-1 مغلوب استون ویلا شد.
استون ویلا در هفته ای که تاتنهام به پیروزی رسید متحمل دومین شکست متوالی شد تا از کورس کسب سهمیه فاصله بگیرد.
استون ویلا در حالی به کسب رتبه های بالاتر امیدوار بود که تساوی بد موقع مقابل برنتفورد روند پیروزی های آن ها را قطع کرد.
استون ویلا با برتری 3-0 برابر نیوکسل، حالا حتی این شانس را دارد تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هفت بازی بعدی خود تلاش کند.
رسانه‌های مصری اعلام کردند خانه محمد صلاح، ستاره لیورپول، در این کشور مورد دستبرد قرار گرفته و سارقان بخش عمده وسایل خانگی و الکترونیک خانه او را به سرقت برده‌اند.
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
منچسترسیتی امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را 3-1 شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.
اندی رابرتسون رکورد بیشترین پاس گل توسط یک مدافع در لیگ برتر را در جریان پیروزی 3-1 لیورپول برابر استون ویلا در روز باکسینگ دی ثبت کرد.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل لیورپول گفت استحقاق شاگردان او بیشتر از شکست 3-1 بوده است.
منچستریونایتد با برد 4-2 مقابل استون ویلا در جام اتحادیه، انتقام شکست 3-1 در هفته گذشته لیگ برتر را گرفت اما این تیم هنوز مشکلاتی دارد که سرمربی هلندی تیم باید رفع کند.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید حریف سیتی در این بازی تنها یک فرصت گلزنی داشت که آن را به گل تبدیل کرد.
استون ویلا تحت هدایت استیون جرارد، موفق شد 1-2 از سد اورتون به مربیگری فرانک لمپارد عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ