نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما را تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حکم مدیرعامل این باشگاه در سمت خود ابقا شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیئت رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورا برای یک سال آینده ابقا شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است در شرایط فعلی ابقای بهروز عطایی به عنوان سرمربی ایران تصمیم درستی بود.
بهزاد غلامپور در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت تا به همکاری با آبی ها ادامه دهد.
رییس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را درباره برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.
ابقای فتح‌الله‌زاده تا آخرفصل در جلسه جنجالی هیات مدیره استقلال
رابطه فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان دو ستاره تاریخی استقلال در جوانی بسیار حسنه بود.
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آینده سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران تصمیم گیری می کند.
ابقای میراسماعیلی در انتخابات تک کاندیدایی جودو
ابقای رئیس فدراسیون هندبال فقط ۲مخالف داشت
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
ابقای ساپینتو و حذف جنجالی تراکتور با دو پنالتی قائدی-یامگا / استقلال به فصل برگشت!
ابقای ساپینتو و حذف جنجالی تراکتور با دو پنالتی قائدی-یامگا
وجود صحبت‌های نصیرزاده، این کارشناس سابق داوری و مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال، باید یکی از دو صندلی مدیریتی خود را ترک کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه با سرمربی و کاپیتان آبی پوشان نشست برگزار کرد.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۹۰ شرکت موفق به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود شده اند و برخی شرکت‌ها تقسیم سود داشتند و برخی دیگر ترجیح دادند یا سودی تقسیم نکنند یا به دلیل زیان ده بودن سودی نداشتند که تقسیم کنند. در ادامه به بررسی آمار جالبی از سود تقسیمی شرکت‌ها خواهیم پرداخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۴ کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار/ پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!/ درگیری مرگبار با همسایه/ مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت/ سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند/ دستگیری سرکرده ۱۷ ساله باند فروش سؤالات کنکور/ حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!/ گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!
ترکیب دو تیم از بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن دراگان اسکوچیچ و آمدن کارلوس‌کی‌روش به تیم‌ملی هستند، به شماتیک زیر چینش شده! به نظر می‌رسد این شکاف بسیار عمیق باشد و راهی جز حذف هر دو گزینه یعنی ابقای اسکوچیچ و آوردن کی‌روش نباشد. شاید باید منتظر گزینه داخلی باشیم
رهبر انقلاب با اشاره به ایستادگی عشایر در مقابل تلاش‌های پرشمار بیگانگان در طول دو سه قرن گذشته، گفتند: هدف از این تلاش ها، وادار کردن عشایر به خیانت به کشور و اقداماتی همچون تجزیه و جنگ داخلی بود که هرگز موفق نشدند؛ بنابراین، عشایر ایران جزو وفادارترین قشرهای ملت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ