مشهد ـ رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده شهید دانیال رضا زاده از شهدا امنیت مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون رئیس جمهور ترکیه که به دوحه رفته است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعدادی از بانوان که درخواست ملاقات حضوری با معاون رئیس‌جمهور داشتند، دیدار و گفتگو کرد.
معاون رئیس جمهور در اموز زنان و خانواده با تعدادی از بانوان و فعالان حوزه زن و خانواده دیدار و گفتگو کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: خزعلی فقط با هیئت افغانستانی در خصوص باز شدن فضا برای آموزش بانوان این کشور دیدار داشته است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: خزعلی فقط با هیئت افغانستانی در خصوص باز شدن فضا برای آموزش بانوان این کشور دیدار داشته است.
دیدار معاون نخست وزیر روسیه با معاون اول رئیس جمهور
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با شاناز ابراهیم، همسر رئیس‌جمهور عراق در تهران دیدار و بر ضرورت افزایش همکاری‌های دو جانبه در حوزه بانوان تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر تهران با روزه اولی‌ها دیدار کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با جمعی از بانوان جانبازِ هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با مراجع و علمای قم
قم- معاون اول رئیس جمهور با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را فراموش نخواهند کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: جانفشانی آرمان عزیز در دفاع از امنیت را فراموش نخواهیم کرد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
دیدار های معاون اول رئیس جمهور در روز اول سفر به روسیه
دیدار های معاون اول رئیس جمهور در روز اول سفر خود به روسیه
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با همتای سوریه ای خود نسبت به انتقال تجربه جهت ایجاد زمینه کار برای زنان و آموزش مهارت‌هایی در مشاغل خانگی اعلام آمادگی کرد.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با دستیار رئیس جمهور روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ