به نظر می‌رسد احمدی نتوانسته نظر یحیی را با عملکرد در تمرینات جلب کند، اما در کمال شگفتی، کی‌روش او را برای تیم ملی در کنار بازیکنان جوان برگزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
صحبت‌های پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور قبل از دیدار برابر پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه شد.
یک خودرو در اتفاقی عجیب در طبقه دوم یک آپارتمان مسکونی گیر کرد.
مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ می‌گوید پرسپولیس هر شش ماه یک بار باید برای بازیکنی مانند میلاد سرلک مجوز معافیت موقت از خدمت سربازی بگیرد.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
حمله یک سارق ناشناس به ویترین افتخارات بیژن حیدری، عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای این داور لیگ برتر ایران بود.
اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال‌مان رخ داده و او بیشتر از سه ماه است که در زندان حضور دارد بدون اینکه خبر زندانی شدنش رسانه‌ای شده باشد.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
رضا درویش در مصاحبه امروز خود با ورزش سه به موضوعی عجیب اشاره کرد و مدعی شد یک بدهی قدیمی اکنون دردسر بزرگی برای آنها شکل داده است.
در اتفاقی عجیب در جریان یک بازی در لیگ کامبوج دو گل از روی نقطه کرنر به ثمر رسید.
در آستانه حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال یک اتفاق عجیب رخ داده است.
در اتفاقی عجیب در یک مسابقه فوتبال داخل سالن تلاش متعدد بازیکنان زردپوش برای باز کردن دروازه حریف با وجود خالی بودن دروازه نیز نتیجه نداد.
دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
صراحت سروش رفیعی در دفاع از بازیکنان فوتبال فقط بخشی از معمای موجود درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و حال روحی بازیکنان این تیم را حل کرد. چون به غیر از این مورد، هم یحیی و هم سروش رفیعی، کد‌هایی دادند که مشخص شد برای تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار با تراکتور، اتفاق عجیبی رخ داده است.
افشاگری عجیب مجری برنامه فوتبال یک و محسن بنگر سرمربی شهر خودرو مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اینتر توسط هاکان چالهان‌اوغلو در تدارک خلق یک موقعیت گلزنی بود و یکی از توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه توپی را به داخل زمین بازی انداخت که داور را مجبور به توقف بازی کرد.
قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ