رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: درگیری محدود بین زندانیان بند مواد مخدر زندان مرکزی کرج با ورود فوری حفاظت زندان خاتمه یافت و امنیت زندان برقرار است و همه زندانیان در سلامت به سر می‌برند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
مجلس کنگره برزیل لایحه‌ای را برای محدود کردن به رسمیت شناختن مناطق جدید بومیان تصویب کرد، تصمیمی که توسط طرفداران محیط زیست و مدافعان حقوق بشر پس از فشار شدید به عنوان عقب نشینی تلقی میشود.
اختلاف بر سر شمارش آرا در حدی است که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از دلایل قطع همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.
مترجم سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق نسبت به صحبت‌های شهناز یاری واکنش نشان داد.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که اگر تنش‌ها در این کشور بالا بگیرد، دامنه آتش تنها یمن را درگیر نخواهد کرد.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
محمود فکری خطاب به نیمکت آبی‌ها: برو بشین جادوگر!
درگیری شدید محمود فکری در لیگ یک
هند دستور مسدود کردن ۲۳۲ اپلیکیشن و وب‌سایت را صادر کرده که بیشتر آنها چینی هستند. این نشان می‌دهد روابط بین این دو کشور بزرگ آسیایی سال‌ها پس از یک درگیری مرگبار مرزی همچنان پرتنش است.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
وقتی مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده در محدوده شرق تهران اعزام شدند دریافتند درگیری میان مردی ۷۰ ساله و پسر ۳۰ ساله‌اش رخ داده و در جریان این درگیری پسر جوان پدرش را با ضربات متعدد چاقو کشته و متواری شده است.
در پی بروز درگیری میان نیروهای نظامی پاکستان و نیروهای نظامی دولت موقت طالبان افغانستان، اسلام آباد گذرگاه مرزی چمن را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.
محمود فکری پس از پیروزی سایپا برابر چادرملو و حواشی این مسابقه، دقایقی به صحبت با خبرنگاران پرداخت.
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با درگیری شدید محمود فکری سرمربی سایپا با فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان همراه شد.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
در شرایطی که چند روز از این درگیری گذشته، اما آثار ضربات فکری روی صورت فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال همچنان مشخص است.
مربی استقلال خوزستان به حواشی مربوط به درگیری با محمود فکری در حاشیه دیدار با سایپا پاسخ داد.
سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: می‌خواهم به برنامه‌ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آن‌ها مبنی بر امکان یک درگیری هسته‌ای محدود هشدار دهم. آن‌ها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته‌ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
سایت گل مدعی شده است که حواشی بازی PSG و مون‌پولیه که فقط به صحنه پنالتی دوم این تیم محدود نمی‌شد، جو رختکن تیم را به تنش کشیده است.
امیر دریادار دوم گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آنها را متواری کردند.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آن‌ها را متواری کردند.
میراحمدی بیان داشت: متقابلاً نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخ این تیراندازی را دادند. در ساعت یک و نیم بعد از ظهر پس از حدود یک ساعت درگیری محدود این موضوع با مدیریت و تسلط مرزبانی جمهوری اسلامی خاتمه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ