بازیکن نساجی می گوید در تلاش هستند از نتایج خوب سال گذشته در فصل جدید دفاع کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
طاهرخانی گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای نیروگاه ۱۰۰مگاواتی اشکذر یزد به ارزش ۶۰ میلیون یورو پیش بینی می‌شود.
حمید طاهرخانی هافبک اسبق پرسپولیس قرارداد خود را با تیم دسته اولی خیبر تمدید کرد و فصل آینده نیز در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
ساری- نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا که مدال نقره خود را تقدیم خانواده شهید طهرانی مقدم کرده است، گفت: دوست داشته مدال طلا را تقدیم کند.
سپیده بابایی نایب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش آسیا به همراه هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان کشورمان، بعدازظهر امروز در منزل شهید حسن طهرانی مقدم حضور یافتند و طی آن، دارنده مدال نقره آسیا این مدال ارزشمند را به خانواده این شهید اهدا کند.
سپیده بابایی دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان، مدال خود را تقدیم به شهید حسن طهرانی مقدم کرد.
مدافع نساجی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شرایط بازی و تمرین را به دست بیاورد.
فرمانده کل سپاه گفت: اقتدارآفرینی و توان افزایی دفاعی امروز در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار طهرانی مقدم است.
محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی به علت مصدومیت و دوری طولانی مدت از لیست نساجی خارج شدند.
حمید طاهرخانی بازیکن اسبق پرسپولیس راهی خیبر خرم آباد شد تا زیر نظر فراز کمالوند کار را دنبال کند.
مدافع نساجی پای خود را به تیغ جراحان سپرد و امیدوار است بهتر از قبل به میادین باز گردد.
کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: ۲ نفر از مصدومان این حادثه انفجار در واحد فعال در زمینه ذوب آهن با کمک نیرو‌های مردمی و کارفرمای واحد برای درمان به مرکز درمانی در تهران منتقل شدند.
مدافع نساجی می گوید هنوز هیچ چیز به طور قطعی در مورد مصدومیتش مشخص نیست.
مدافع میانی نساجی نیز با مصدومیت شدیدی مواجه شد تا فصل برایش به پایان برسد.
سردار حاجی زاده با بیان اینکه در حوزه موشکی در تراز جهانی جلو افتاده‌ایم، گفت: خبر موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته که در مراسم سالگرد شهید طهرانی مقدم گفته شد و قادر است در جو و بیرون از جو مانور داشته باشد متعلق به خیلی وقت پیش است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد.
مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان به دلیل مصدومیت، دو دیدار تدارکاتی برابر بلاروس را از دست داد.
در جریان دیدار شهرداری سیرجان و خاتون بم، بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران دچار مصدومیت شد.
اسماعیل کوثری‌ در مراسم ۳۴۰اُمین شب خاطره ویژه شهدای مدافع امنیت گفت که سردار حسن طهرانی مقدم مشغول تست [نوعی از موشک] قاره‌پیما بود که به شهادت رسید.
حمید طاهرخانی هافبک اسبق پرسپولیس به عضویت تیم امید وحدت مشهد در آمد.
شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ