پپ گواردیولا اخبار خوبی را برای انگلیسی ها به زبان آورد؛ بهبودی کالوین فیلیپس و پیشرفت در وضعیت کایل واکر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«WISE J ۰۶۲۳» دمایی در حدود ۷۰۰ کلوین دارد که معادل ۴۲۰ درجه سانتیگراد یا تقریبا برابر با دمای یک اجاق پیتزاپزی تجاری است: از نظر استاندارد‌های انسانی بسیار گرم، اما برای یک ستاره بسیار سرد است.
کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی، که در چند ماه گذشته با انتقادهای عجیب پپ گواردیولا روبرو شده بود آماده است تا خودش را ثابت کند.
«کالین واترز» زمین شناس از دانشگاه «لایکستر» (Leicester) در کشور انگلیس و رئیس کارگروه آنتروپوسن می‌گوید: کاملا روشن است که مقیاس تغییرات بطور غیرقابل باوری تشدید شده است و این باید ناشی از اقدامات انسان باشد. وی توضیح داد که فعالیت‌های انسان دیگر صرفا بر کره زمین تاثیر نمی‌گذارد بلکه در واقع آن را کنترل می‌کند.
کالوین فیلیپس بعد ماهها، سکوت خود را در مورد اظهارات جنجالی پپ گواردیولا شکست.
کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی در یک اتفاق غافلگیرکننده، هدف بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات شد.
تراپیست-۱سی با دمای تقریبا ۳۸۰ کلوین در روز، خنک‌ترین سیاره فراخورشیدی سنگی به شمار می‌رود که تاکنون براساس انتشار حرارتی شناسایی شده است. دقت لازم برای این اندازه‌گیری‌ها، کاربرد تلسکوپ فضایی جیمز وب را در شناسایی سیارات فراخورشیدی سنگی نشان می‌دهد که از نظر اندازه و دما به سیاره‌های منظومه شمسی ما شباهت دارند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: اردوغان قرار است پس از تمدید تصدی خود، با همتای آمریکایی و سران فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر رایزنی کند.
میسون پاریس که سال 2019 در رده سنی جوانان موفق به شکست امیرحسین زارع شده بود؛ به فینال سنگین‌وزن کشتی آزاد مرحله دوم انتخابی آمریکا رسید.
کمتر از دو ماه پیش نیز کالین کال که در جلسه استماع کنگره حضور یافته بود، گفت: «در سال ۲۰۱۸ زمانی که دولت قبلی تصمیم به خروج از برجام گرفت، ایران حدود ۱۲ ماه زمان نیاز داشت تا مواد لازم برای یک بمب را تولید کند. اکنون این زمان حدود ۱۲ روز طول می‌‌‌‌‌کشد.»
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک دمشق، در سخنانی اعلام کرد: عملیات زمینی ترکیه در سوریه هر لحظه ممکن است آغاز شود.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: به نظر می‌ رسد جنگ اوکراین و روسیه در ماه‌ های آینده تشدید شود.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به ناآرامی های اخیر در فرانسه، دولت پاریس را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.
پپ گواردیولا اضافه وزن را دلیل بازی ندادن به کالوین فیلیپس دانست و عنوان کرد با این بازیکن به صورت خصوصی صحبت کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، مدعی شده که کالوین فیلیپس در حالی که وزنش اضافه شده بود از اردوی تیم ملی انگلیس برگشته است.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امیدوار است که کایل واکر و کالوین فیلیپس برای حضور در جام جهانی آماده شوند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امیدوار است که کایل واکر و کالوین فیلیپس برای حضور در جام جهانی آماده شوند.
کاترین کالوین، مشاور ارشد ناسا، با اشاره به انقراض دسته جمعی دایناسورها در ۶۶ میلیون سال پیش که گمان می رود ناشی از برخورد یک سیارک بزرگ با زمین بوده است، گفت: «دایناسورها برنامه فضایی نداشتند که بدانند چه چیزی در راه زمین است، اما ما داریم.»
«ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در کاخ «السلام» جده با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.
کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.
کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ