شواهدی از فعالیت آتشفشانی مداوم در زهره پیامد‌های وجودی دارد. این سیاره از نظر اندازه و ترکیب بسیار شبیه زمین است، اما ذخایر باستانی قابل توجهی از آب آن - احتمالاً به شکل اقیانوس‌ها - مدت‌ها پیش زمانی که سیاره در طی یک فاجعه مرموز سوخته شد، تبخیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد؛ با توجه به ارسال پیامک‌های مشکوک با نام این دانشگاه مبنی بر «آموزش مهارت‌های کاربردی پیش از ورود به دانشگاه...»، تاکید می‌شود که این پیامک‌ها از نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی فاقد هرگونه اعتبار بوده و به هیچ وجه مورد تأیید دانشگاه نمی‌باشند.
منچسترسیتی با ارسال پیامهایی برای دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن اعلام کرده قصدی برای مذاکره درباره ستاره پرتغالی‌اش برناردو سیلوا ندارد.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
محمد مرندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربی، گفت: مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا صورت نمی‌گیرد، بلکه مذاکرات غیرمستقیم و با ارسال پیام‌هایی توسط طرف‌های ثالث است و همه آن‌ها مربوط به مسئله زندانیان و دارایی‌هایی است که آمریکا، آن‌ها را تصرف کرده است.
پادشاه و ولیعهد سعودی با ارسال پیام‌های جداگانه، پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
مسئولان لشکری و کشوری با ارسال پیام‌های جداگانه خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفتند.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشور‌های اسلامی تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه، سال جدید به همتایان خود در کشورهای حوزه نوروز تبریک گفت.
هواداران اینتر با ارسال پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، از او خواستند که دوباره هدایت این تیم را قبول کند.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: بر اساس رصد فضای مجازی، مجرمان سایبری با ارسال پیام‌های حاوی لینک‌های آلوده و جعلی از طریق پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی کلاهبرداری می کنند.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
وزیر خارجه قطر در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: همه طرف‌ها را به بازگشت به برجام دعوت می‌کنیم و آمریکا هم پیام‌هایی به ما داد تا به ایران منتقل کنیم.
ابوالفضل بازرگان، کارشناس بین‌الملل درباره پیام‌های دریافتی مربوط به برجام توسط کشور قطر، گفت: جمله مشخص وزیر امور خارجه قطر این بود که پیا‌م‌هایی از طرف آمریکا برای ایران آمده است که بخشی از آن مربوط به برنامه هسته‌ای و مسائل منطقه است. اگر بر این موضوع دقیق‌تر تمرکز کنیم می‌توان گفت که پیام خوشایند و خوش‌بینانه‌ای برای احیای برجام دریافت نکرده‌ایم.
در پی ارسال پیامک‌هایی با سرشماره متفرقه، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای به مشتریان درخصوص این سرشماره‌ها که قصد کلاهبرداری دارند هشدار داد.
خانواده «سانتیاگو سانچز» گفتند که ارسال پیام‌های فرزندانشان از ۲ اکتبر و یک روز پس از ورود به ایران از طریق مرز‌های شمال غربی این کشور متوقف شده است.
در پی انتشار مطلبی مبنی بر دوران حضور علی کریمی در شالکه خوانندگان ورزش سه با ارسال پیامهایی خواستار انتشار نکاتی بیشتر از این انتقال شدند.
چای سبز برای افرادی که کبد چرب دارند کمک کننده است؛ مغز دانه‌ها به خصوص گردو و در ادویه‌ها دارچین مفیدند و البته همه این‌ها در کنار فعالیت فیزیکی مناسب به استفاده از عرقیجاتی مثل خارشتر، اسفرزه، بیدمشک و شیرخشت، بادرنجبویه و ... اثر می‌بخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ