یک منبع صهیونیستی مدعی شده است که تل آویو هیچ توافق هسته‌ای با ایران را قبل از انتخابات میان دوره‌ای نوامبر آمریکا محتمل نمی بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
نماینده رژیم صهیونیستی با مطرح کردن اظهاراتی جنگ‌طلبانه علیه ایران، مدعی شد که «توافقی موقت» برای رسیدگی به موضوع برنامه هسته‌ای ایران مورد بحث است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعا‌ها را تشدید می‌کنند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه، مدعی بازداشت مجری علمیات تیراندازی در شیخ جراح در قدس اشغالی، شد.
توهمات رضا پهلوی پایان ندارد. او ادعا می‌کند برای «ابلاغ پیام دوستی ملت ایران» به رژیم صهیونیستی رفته است، در حالی که مردم ایران در روز قدس پیام اصلی خود را برای رژیم اشغالگر فرستاده‌اند.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
وزیر خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود ادعاهایی را علیه ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی دوبار در آمریکا با جورج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب اسلامی، ملاقات داشته‌اید که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و در این مختصر فقط به دو سند غیرقابل انکار از انجام این ملاقات اشاره می‌کنیم
گردان‌های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فیلمی از اسیر صهیونیست در غزه ادعای آویو کوخاوی درباره موفقیتش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ارتش این رژیم در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.
رژیم صهیونیستی ادعای دستگیری مظنون بمب گذاری در قدس را مطرح کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مدعی شد که یک پهپاد متعلق به حزب الله لبنان را در نقاط مرزی سرنگون کرده است.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ادعای حمله به یکی از زندانبانان صهیونیست خانواده اسرای فلسطینی را در زندان رامون بازداشت کرده است.
سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره در بیانیه ای به مناسبت صدمین روز قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه به دست نظامیان صهیونیست با صدور بیانیه ای بر دروغ بودن ادعاهای تل آویو در این زمینه تاکید کرد.
امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.
روزنامه نیویورک ‌تایمز در گزارشی به‌ قلم رونن برگمن خبرنگار صهیونیست و فرناز فصیحی روزنامه‌نگار فارسی‌زبان خود با ارائه داستان جدیدی از ماجرای درگذشت ایوب انتظاری از افراد نخبه ایرانی اهل یزد سعی کرد آن را یک اتفاق امنیتی و در قالب ترور نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ