ستاره ایرانی پورتو بهترین بازیکن زمین در دیدار با فریرا انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی‌گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی‌تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره‌‌مند شود
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
ستاره ملی‌پوش استقلال دوباره با حضور در ترکیب ایران توانست پنالتی بگیرد.
گل دوم پورتو مقابل بنفیکا توسط ستاره ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی به ثمر رسید.
رامین رضاییان دیشب نقش مهمی در برد ایران داشت.
با توجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
باتوجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
جم نجفی ریاست گروه سرمایه‌گذاری ورزشی MSB را به عهده دارد. از جمله دارایی‌هایش می‌توان به بخشی از سهام تیم بسکتبال فینیکس سانز که در NBA حضور دارد و همچنین سرمایه‌گذاری در تیم فرمول یک مک‌لارن اشاره کرد. نجفی حالا قصد دارد با خرید تاتنهام هاتسپر سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال را تجربه کند.
ستاره ایرانی پورتو در پیروزی ارزشمند تیمش مقابل ریو آوه نقش داشت.
یک رسانه پرتغالی با ستایش از درخشش مهدی طارمی در جریان پیروزی 4-0 پورتو مقابل آروکا از او به عنوان ستاره همه جا حاضر پورتو یاد کرد.
ملی پوش ایرانی پورتو یک بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و توانست دو پاس گل در جریان پیروزی مقابل آروکا بدهد.
مهدی طارمی در نیمه اول دیدار برابر آورکا فوق العاده ظاهر شد و ضمن به ثمر رساندن 2 گل، روی گل اول پورتو نیز نقش مهمی داشت.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود نوشت که پورتو قصد دارد برای تمدید قرارداد طارمی، هفته آینده جلسه‌ای را با ایجنت او برگزار کند.
مهدی طارمی نقش بزرگی در پیروزی ایران داشت. او عامل اخراج گلر ولز بود و پاس گل دوم را نیز داد.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
مهدی طارمی سه‌شنبه شب توانست با درخشش در ماه سپتامبر بهترین مهاجم لیگ پرتغال نام گیرد. او اکنون مهمترین مهره پورتو شناخته می‌شود و نقشی موثر در پیروزی‌های این تیم ایفا کرده است.
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ