دروازه‌بان بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت ادامه فصل ۲۳-۲۰۲۲ را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان انتظار رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در استان‌های ساحلی خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به زیان صهیونیست‌ها است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
مشاور حقوقی خانواده حمید نوری گفت: روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد همچنان ادامه دارد و در ماه می جلسات پیگیری خواهد شد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان پرافتخار بایرن که پس از مصدومیت شدید، از ماه دسامبر در این باشگاه حضور ندارد، به توانبخشی خود در مونیخ ادامه می‌دهد.
تیم مجیدی در ادامه روند ناکامی خود در نیم فصل دوم این با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تیم‌های بسکتبال دالاس و فیلادلفیا در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
جلسه اداری دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حمید نوری سوئد به منظور بررسی آزادی یا گذراندن ادامه حبس او در ایران، برگزار شد.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای روز چهارشنبه، سوم اسفند با مقامات عراقی در بغداد، با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفتگو کرد
یان زومر، دروازه‌بان جدید بایرن مونیخ، قصد دارد پس از بازگشت مانوئل نویر نیز به حضورش در این تیم ادامه دهد.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید صدرنشین فعلی لیگ برتر در ادامه فصل به رتبه‌های پایین‌تر سقوط کرده و منچسترسیتی و منچستریونایتد قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ خواهند شد.
مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، به علت شکستگی پا در تعطیلات ادامه فصل را از دست داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شهرهای شمالی روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. در استان‌ اردبیل و ارتفاعات البرز به علت کاهش دما امکان بارش برف وجود دارد.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی تیمش در جدال با نفت مسجدسلیمان، مدعی است آنها در ادامه فصل نیز عملکرد موفقی را دنبال خواهند کرد.
رئیسی گفت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، همچنان قادر به حضور در تمرینات نیست و این تردیدها درباره حضور او در قطر را افزایش داده است.
در ادامه جنگ و رقابت واشنگتن و پکن در عرصه فناوری‌های نوین، دولت آمریکا قرار است فروش و انتقال فناوری‌های جدید به چین را محدودتر کند.
داوید دخیا یک بار دیگر در درون دروازه منچستریونایتد متزلزل کار کرد و با دریافت 6 گل از منچسترسیتی، نمایش ضعیفی داشت.
گل گهر سیرجان در پی این است همچنان بدون شکست به کار خود ادامه بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ