سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با «خلیلی» حضور کاردار سفارت ایران در بیروت از پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان و دبیرکل کنفرانس ملی-عربی دیدار کردند و اوضاع کشورهای عربی، به ویژه فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کردند.
دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار امروز خود با وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مردم منطقه، از آینده نویدبخش برای منطقه خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در سفر به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وزیر امورخارجه کشورمان در این سفر با «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر جنبش حماس در وبگاه صهیونیستی واللا بازتاب داشت.
در اوج تنش‌ها میان مقاومت و رژیم صهیونیستی که همزمان با ماه مبارک رمضان رخ داده است، دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران نوشت: هاشمی رفسنجانی در نیمه اول دهه ۷۰ سفری به سوریه کرد و در آنجا با بشار اسد و حسن نصرالله دیدار کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به همراه عباس عراقچی اخیرا وارد لبنان شده است، با دبیرکل جنبش حزب‌الله دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.
هیئتی از حماس با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
رسانه های لبنانی اعلام کردند که دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با دبیر کل حزب الله لبنان دیدار کرده است.
وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع لبنان، سوریه، فلسطین و یمن گفت‌وگو کرد و سید حسن نصرالله را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با سفیر سوریه در پایان ماموریت وی در بیروت، دیدار و گفتگو کرد.
منابع لبنانی از رایزنی طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و با او درباره تحولات منطقه و یمن رایزنی کرد.
منابع رسانه ای از دیدار هیئت حماس به ریاست نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.
شبکه المیادین از دیدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت خبر داد.
رئیس حزب سوسیالیت ترقی لبنان با معاون سیاسی دبیر کل جنبش حزب الله، دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ