ارتش عراق و حشد شعبی امروز شنبه عملیات جدیدی را علیه گروه تروریستی داعش در منطقه الشوره در جنوب استان موصل آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان البرز و اداره اطلاعات غرب استان تهران و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر و کشف ۶۹۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مرفین در فردیس خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
نیروی هوایی سوریه و روسیه در یک عملیات مشترک هوایی، مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در حومه ادلب و لاذقیه مورد اصابت قرار دادند.
طبق گفته معاون مرکز روسی آشتی سوریه عملیات مشترک نیروهای سوری و روسی به هلاکت ۲۰ شبه نظامی تروریستی در جنوب سوریه منجر شد.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین درباره وضعیت وخیم جسمانی «ولید دقه» اسیر فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت که نیروهای امنیتی به عملیات پیش دستانه خود علیه داعش و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی ادامه می دهند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
عملیات آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذورالفقار آجا
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام عملیات مشترک با استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی این عملیات کشف شده است.
شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک از توقف هماهنگی و عملیات مشترک با ائتلاف به سرکردگی آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه ای با اشاره به شهادت عدی التمیمی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که وی با اجرای دو عملیات شهادت طلبانه درس سختی به صهیونیست ها داد.
عملیات اجرایی پروژه احداث پل مشترک مرزی روی رودخانه ارس در منطقه آغبند آغاز شد.
کمیته اطلاع رسانی حشد شعبی عراق از شروع عملیات امنیتی مشترک با ارتش و پلیس عراق در جنوب سامراء خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در هفته دولت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ