سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت که نیروهای امنیتی به عملیات پیش دستانه خود علیه داعش و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی ادامه می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
ستاد کل نیروهای مسلح هشدار داد اگر دولت عراق به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی عمل نکند، عملیات علیه این گروهک‌ها با شدت تکرار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اگر دولت عراق تا شهریور ماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه این گروهک‌ها را با شدت تکرار می‌کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اگر دولت عراق تا شهریور ماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه این گروهک‌ها را با شدت تکرار می‌کنیم.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از تداوم عملیات نیروهای امنیتی این کشور علیه بقایای داعش خبر دادند.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق از انجام بیش از پنج هزار عملیات از سوی نیروهای این جنبش علیه اشغالگران آمریکایی خبر داد.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز عملیاتی را برای تعقیب بقایای داعشی و خشکاندن منابع مالی تروریست‌ها در غرب نینوا انجام دادند.
منابع عراقی از عملیات موفق نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعشی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از عملیاتی خبر دادند که نیروهای این کشور در استان دیالی در شرق این کشور انجام دادند.
نیروهای عراقی عملیاتی را در حومه سد حمرین در شمال شرق استان دیالی این کشور انجام دادند.
منابع عراقی به بازداشت چند تکفیری در چند شهر این کشور اشاره کردند.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از انجام عملیاتی از سوی این نیروها در شمال بغداد علیه تکفیری ها خبر دادند.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که در عملیات این نیروها ۶ تروریست برجسته داعش بازداشت شدند.
ارتش عراق اعلام کرد که در عملیات نیروهای عراقی در استان کرکوک دو تروریست داعش به هلاکت رسیدند.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز یکشنبه با کمک پلیس مرزی به عملیاتی برای تامین امنیت مرز عراق و ایران دست زدند.
منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی در دیالی انجام دادند.
نیروهای ارتش عراق با مشارکت حشد شعبی عملیات امنیتی جدیدی را علیه بقایای داعش در محورهای غربی و جنوبی موصل آغاز کردند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات علیه گروهک تروریست تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق ادامه می یابد.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.
واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از اجرای عملیات هوایی علیه تروریست های داعش در جنوب رطبه در استان الانبار خبر داد.
نیروهای حشد شعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق امروز عملیاتی امنیتی برای تامین امنیت مناطقی در مجاورت رود دجله در استان صلاح الدین انجام دادند.
هدف ایران پس از عملیات رمضان همچنان وادار‌ کردن صدام به عقب‌ کشیدن نظامیان عراقی از خاک ایران و پذیرش شرایط ایران جهت خاتمه‌ یافتن جنگ بود. ایران قصد کشور‌گشایی نداشت، ولی از آنجا که تا آخر جنگ تعدادی از یگان‌های ارتش عراق همچنان در خاک ایران بودند، نیروهای مسلح ایران نیز مجبور بودند برای دفاع از کشور در هر نقطه‌ای از جبهه‌ها بجنگند و خود را محدود به دفاع در اراضی ایران نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ