نیکاراگوئه برای بازی با ایران پول هتل راهم خودش داد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
مصدومیت شدید امید ابراهیمی در بازی تدارکاتی دیشب تیم ملی کشورمان مقابل نیکاراگوئه، حضور او در جام‌جهانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی تدارکاتی‌اش پیش از جام‌جهانی را مقابل نیکاراگوئه برگزار کرد و با یک گل پیروز شد.
تیم ملی فوتبال ایران امشب آخرین بازی تدارکاتی خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران امشب آخرین بازی تدارکاتی خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیکاراگوئه مشخص شد تا سرمربی این تیم برای رسیدن به مردان اصلی مورد نظرش تغییرات را ادامه دهد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیکاراگوئه مشخص شد تا همچنان شاهد شگفتی از سوی کارلوس کی روش باشیم.
کارلوس کی‌روش ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان را برای بازی دوستانه با نیکاراگوئه به شرح زیر اعلام کرد:
حریف تیم ملی ایران در بازی دوستانه، با روش ۳-۳-۴ مقابل شاگردان کی‌روش به میدان خواهد رفت.
کارلوس کی‌روش تیمش را با چینشی غیرقابل انتظار برای رقبا به زمین فرستاد.
ایران امروز در دیداری دوستانه به مصاف نیکاراگوئه می رود. این آخرین بازی تیم ملی پیش از سفر به قطر است.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
جلسه فنی تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با نیکاراگوئه برگزار شد.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این شرایط بهترین آماده سازی برای تیمش در آستانه جام جهانی قطر نیست، گفت: با نیکاراگوئه بازی می‌کنیم تا ریتم خودمان را حفظ کنیم.
تیم ملی نیکاراگوئه برای بازی با تیم ملی به تهران سفر کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی جام جهانی، پنج‌شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم نیکاراگوئه می‌رود.
تیم ملی ایران در این دوره با تیم‌‌های ملی نیکاراگوئه و تونس دیدار خواهد کرد تا به لیست نهایی حاضر در جام‌جهانی برسد. کریمی اگر آمادگی بدنی مناسبی داشته باشد، بدلیل سبک بازی متفاوت خود می‌تواند در لیست نهایی قرار بگیرد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه با حضور رسانه‌های گروهی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
زمان برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه مشخص شد.
موارد مربوط به برگزاری بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه مورد بررسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ