دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ام را متحیر کرد.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
هافبک زهردار تیم‌النصر اعلام کرد از حضور در این تیم لذت می‌کرد و اخبار جدایی‌اش از النصر جعلی است.
هافبک پیشین پرسپولیس گفت: همه می دانند جدایی‌ام از پرسپولیس فنی نبود و یک نفر دوست نداشت من بمانم.
آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در پنج سال اخیر در تیم ژاپنی ویسل کوبه توپ زد پس از جدایی از این تیم در ژاپن مانده و لحظات خوشی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌کند. اینستای ۳۹ ساله با انتشار تصاویری که او و همسر و فرزندانش را در لباس سنتی ژاپنی نشان می‌دهد نوشت: تجربه عالی با خانواده ام، آشنایی با فرهنگ و سنت‌های ژاپن در چنین مکان‌های دیدنی.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: در هر جایی که صحبت کرده ام اعم از حیاط دولت، سخنرانی و یا جایی مصاحبه داشتیم اعلام کرده ایم که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود شکست مقابل استقلال در جام حذفی چیزی درباره جدایی ام از نساجی نمی دانم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود شکست مقابل استقلال در جام حذفی چیزی از جدایی ام از نساجی نمی دانم.
هافبک فانتزی استقلال بعد از ماه ها مصدومیت توانست نظر مثبت ساپینتو را به خود جلب کند.
ستاره آرژانتینی یوونتوس با تایید احتمال جدایی از این تیم تاکید کرد که برای جواب نهایی این سوال باید منتظر بمانیم.
سرخیو راموس می‌گوید که فصل گذشته در مورد اینکه جدایی از رئال تصمیم درستی بود یا خیر، دچار تردید شده بود.
کار به جایی رسید که دو دختر ۱۲ و ۹ ساله ام را با خودش به بیرون از منزل می‌برد و آن‌ها را مجبور می‌کرد در سر چهارراه‌ها از رانندگان پشت چراغ قرمز گدایی کنند.
ژوائو کانسلو اعلام کرد جدایی غیرمنتظره‌اش از منچسترسیتی و پیوستنش به بایرن مونیخ ارتباطی به رابطه او و پپ گواردیولا نداشته است.
سال قبل به خواستگاری جوانی پاسخ مثبت دادم که بسیار رفیق باز بود به همین دلیل هم خیلی زود به مواد مخدر آلوده شد و من در حالی از او طلاق گرفتم که دخترم در کلاس سوم دبستان تحصیل می‌کرد. آن زمان در تربت جام ساکن بودیم و من به ناچار بعد از جدایی از همسرم دست دخترم را گرفتم و به مشهد آمدم چرا که عاطفه مادری اجازه نمی‌داد سرپرستی جگرگوشه ام را به مردی معتاد و بی مسئولیت بسپارم خلاصه من برای تامین مخارج زندگی در یک رستوران مشغول کار شدم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اینجا حضور دارم و نگرانی بابت جدایی‌ام از تراکتور وجود ندارد.
مدافع جدا شده نفت مسجدسلیمان دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه را مسائل مالی عنوان کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید به زودی درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی او از تیم ملی در دبی شد، با مردم صحبت می‌کند.
سرمربی روس‌تبار تراکتور اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!
کاسمیرو در نشست خبری مراسم خداحافظی خود تاکید کرد که هرگز به خاطر پول از رئال جدا نشده و پس از فینال لیگ قهرمانان تصمیم خود را گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ