جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو اولین بازی تیم النصر را در ورزشگاه از نزدیک دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قائدی ستاره فصل پیش استقلال با انتشار یک استوری از تیپ و استایل عزاداری محرم اش در صفحه اینستاگرام اش رونمایی کرده است.
انتشار یک شایعه عجیب چند روز قبل باردیگر نامش را برسر زبانها انداخت اما ستاره سابق پرسپولیس این فصل را نیز دور از این تیم سپری خواهد کرد.
الهه منصوریان سرمربی تیم ملی جوانان ووشوی زنان با انتشار یک استوری از تیپ و ژست تازه اش در چین رونمایی کرده است.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
بعدازظهر امروز (پنج شنبه) سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
اسطوره کشتی کج که از ستارگان هالیوود هم به شمار می‌آید با همسر ایرانی‌اش به لندن رفت.
مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
احمدرضا عابدزاده، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، با انتشار یک تصویر در صفحه شخصی خود، استایل و تیپ جدید خود در اروپا را به نمایش گذاشته است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی تیمش را تماشا کرد
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی امشب تیمش را تماشا کرد.
حضور آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
لیونل مسی و همسرش با استایل خاص وارد مراسم د بست شدند.
پرسپولیس بعد از آن شکست تلخ مقابل هوادار حالا به خوبی توانسته از بحران خارج شده و دوباره در قامت یک مدعی قدرتمند خود را مطرح کند.
کارلوس کی‌روش بازی تیم‌های السد و ام صلال در لیگ قطر را نظاره گر شد.
در سال‌های اخیر تفاوت‌های زیادی کرده است. مواضع او تعدیل شده است؛ ژست هایش برای عکس گرفتن تغییر کرده و دیگر خبری از کت و شلوار پلوخوری خاص اش نیست و تیپ‌های باکلاس و فشن را انتخاب می‌کند.
قهرمان مستر المپیا روز‌های شلوغی را بعد از کسب این افتخار می‌گذراند.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
ریکاردو ساپینتو با ظاهر جدید و زمستانی خود در دیدار با هوادار شرکت کرد.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
ساپینتو که در سوپرجام کت و شلوارپوش شده، امروز از «ساس‌بند» یا کش دو طرفه شلوار هم استفاده کرده تا خوش‌تیپ‌تر از قبل به نظر برسد.
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
رونالدو که به تازگی در تمرینات منچستریونایتد حاضر شده مدل موی خود را تغییر داده و با تیپی جدید راهی کمپ تمرینی شیاطین سرخ شده است.
گل محمدی مو‌های خودش را تراشیده و با سری کچل شده تیپ خاصی برای خودش درست کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ