قیمت هر کیلوگرم پیاز در میادین میوه و تره بار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۰ درصد کمتر از بازار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
هواداران تراکتور از فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح می‌توانند بلیت بازی الشارجه را تهیه کنند.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش یافت.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران کاهش یافت.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
باشگاه وستهم قیمت مورد نظر خود را برای فروش لوکاس پاکتا اعلام کرد.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.
قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا با ثباتی را در بازار و مرکز مبادله تجربه کرد و طی روزهای گذشته نسبت به هفته قبل روندی نزولی داشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
جدیدترین قیمت سیمان به‌صورت کیسه (۵۰ کیلویی) و فله (تناژ) تولید روز کارخانجات کشور اعلام شد.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده است اما همچنان قیمت مرغ بالا است.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها پرداخت و به حواشی افزایش قیمت بنزین، کاهش سهمیه سوخت و کمبود بنزین پاسخ داد.
قیمت جدید بلیط موزه ها و خانه موزه‌های شهرداری تهران با اکثریت آرا به تصویب رسید.
کشف بقایای این رستوران، در چارچوب کاوش‌های پروژه مشترک همکاری موزه باستان شناسی و مردم شناسی در دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه کمبریج و شورای دولتی عراق برای آثار باستانی و میراث فرهنگی با بهره گیری از فناوری‌های مدرن مانند عکسبرداری با کمک پهپاد و آنالیز ژنتیکی صورت گرفته که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود.
رئیس اتحادیه بارفروشان علت افزایش قیمت موز را افزایش نرخ ارز دانست و گفت: واردکنندگان موز را با دلار خریداری می‌کنند. ارز نیمایی برای واردات به آنها تعلق نمی‌گیرد و این واردات با ارز آزاد انجام می‌شود و طبیعتا نوسانات نرخ ارز بر قیمت این کالا اثر می‌گذارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت پیاز که در دو هفته اخیر تیتر بسیاری از رسانه‌ها شده بود با برداشت زودهنگام محصولات در جنوب و توزیع آن ۳ هزار تومان کاهش یافت.
در هفته دوم دی ۱۴۰۱ قیمت میوه و سبزیجات اعلام شد. نرخ خیار گلخانه ای افزایش یافته و مبنای قیمت موز همچنان عرضه و تقاضا تعیین شده است.
گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار هر کیلو ۱۰ هزار تومان شد این در حالی است که نرخ آن در هفته پایانی آذر هر کیلو ۸ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ