اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش تدریجی دمای تهران تا چهارشنبه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه (۳۰ مرداد) کاهش نسبی دما را در سطح استان پیش‌بینی کرده است.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) روند کاهش تدریجی دما و روز‌های پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
تا روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) افزایش تدریجی دما و از روز جمعه (۱۳ مرداد) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید دربیشتر نواحی و کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت.
از فردا تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی و محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
تا روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
برای روز جمعه کاهش محسوس دما و از شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
برای روز جمعه (۵ خردادماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی‌گراد و از روز شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا روز یکشنبه (۸ تا ۱۰ اردیبهشت) روند افزایش تدریجی دما و در روز‌های دوشنبه تا سه‌شنبه (۱۱ تا ۱۲ اردیبهشت) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
از امروز تا جمعه روند کاهش تدریجی دما و از شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
تا روز دوشنبه روند تدریجی افزایش دما و برای روز سه‌شنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
در سطح استان تا پنجشنبه هفته جاری شاهد روند کاهش تدریجی و نسبی دما خواهیم بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش تدریجی دمای هوای استان بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد تا اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: شرایط آلودگی هوا طی روزهای آینده ادامه دارد و از فردا تا اوایل هفته آینده به‌ویژه روز شنبه کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
کاهش تدریجی دمای تهران تا اوایل هفته آینده
در زمستان سال گذشته بود که زمزمه‌هایی مبنی بر وضع عوارض صادراتی مطرح شد، اما این تصمیم به مرحله نهایی نرسید تا اینکه در روز دوشنبه هفته گذشته مورخه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ وزارت صمت مصوبه‌ای را ابلاغ نمود که بیانگر اجرایی شدن این عوارض بود. این تصمیم چه تبعاتی را به همراه خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ