تیم کشتی فرنگی ایران نسبت به عدم تغییر برنامه مسابقات جام جهانی بعد از کناره‌گیری صربستانی‌ها از شرکت در رقابت‌ها، اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید لازم باشد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش ایران ضمن برخورد مناسب با این رفتار ضدانسانی روس‌ها و اعتراض به عدم تامین امنیت ورزشکاران کشورمان، تا مدتی از حضور در مسابقات مختلف با تیم‌های روسیه جلوگیری کند.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
صحبت های آندرانیک تیموریان پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اعتراض تیم پیروز دربی صدم پایتخت را به همراه داشت.
اولین تمرین تیم ملی جوانان ایران در شهر فرغانه ازبکستان برگزار شد.
اخراج کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام حذفی اسپانیا مورد اعتراض باشگاه پالما و سرمربی این تیم قرار گرفت.
هواداران تیم ملی عربستان با اعتراض در فضای مجازی، از تصمیمات متفاوت داوران در جام جهانی انتقاد می کنند.
سرمربی تیم ملی ایران حرکت عجیبی نسبت به هواداران خودی در دیدار مقابل انگلیس انجام داد.
فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
تیم کشتی فرنگی ایران نسبت به عدم تغییر برنامه مسابقات جام جهانی بعد از کناره‌گیری صربستانی‌ها از شرکت در رقابت‌ها، اعتراض کرد.
سیدحسین حسینی سنگربان استقلال در پایان بازی با هوادار به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.
سرمربی تیم ملی اعلام کرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرین امروز عصر برای انجام وظایف باشگاهی به باشگاه‌های خود باز می‌گردند.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
راضیه جانباز لژیونر و ملی پوش هندبال در اعتراض به فوت مهسا امینی از تیم ملی خداحافظی کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.
تیم جوانان ایران که برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا به بیشکک سفر کرده است پیش از دیدار با قرقیزستان نتوانست در ورزشگاه اصلی تمرین کند.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار روشنگری و شفاف سازی فدراسیون شد.
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط حساس تیم ملی، مدعی است که باید به تغییرات شکل گرفته احترام گذاشت و از مهدی تاج در راستای منافع ملی حمایت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.
تصاویری که از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر منتشر شده است اعتراض هواداران آمریکایی را به دنبال داشت.
البسه تیم ملی ایران در جام جهانی قطر بر خلاف انتظار از سوی شرکتی تامین می‌شود که مورد اعتراض تعدادی از بازیکنان بود.
تیم ایران در پایان این رقابت قهرمان شده بود، اما اعتراض تیم آذربایجان باعث شد تا امتیازات تغییر کند و ایران پایین‌تر از ترکیه و آذربایجان در رده سوم قرار بگیرد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۶ خردادماه) به ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ